Tranzacție: Platforma Bringo a fost evaluată la aproximativ 1 milion de euro. Carrefour cumpără noi acțiuni

Tranzacție: Platforma Bringo a fost evaluată la aproximativ 1 milion de euro. Carrefour cumpără noi acțiuni
scris 29 aug 2018

Platforma Bringo, o aplicație IT prin intermediul căreia produsele diferitelor magazine pot fi comandate și primite de cumpărători direct acasă, preluată anul trecut în control majoritar de grupul francez de retail Carrefour, conform informațiilor anunțate atunci de Profit.ro, a fost evaluată la aproximativ 1 milion de euro, în baza unei tranzacții recente prin care Carrefour și-a majorat participația în Bringo de la 51% la 70%.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

Carrefour a cumpărat astfel încă 19% din acțiuni de la firma Ascend Netsolution, care a mai creat aplicațiile Star Taxi (pentru comenzi taxi online) și Oliviera (pentru comenzi online de la diferite restaurante din București), ultima preluată recent de Platforma Takeaway.com.

Urmărește-ne și pe Google News

Conform datelor analizate de Profit.ro, prețul tranzacției a fost de 200.000 de euro, ceea ce evaluează întreaga afacere Bringo la aproximativ 1 milion de euro.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum
Valigeria, magazin ce comercializează produse din domeniul bags&luggage, vine în București după ce a așteptat 3 ani toate aprobările CITEȘTE ȘI Valigeria, magazin ce comercializează produse din domeniul bags&luggage, vine în București după ce a așteptat 3 ani toate aprobările

Profit.ro a anunțat recent că platforma Bringo a atras în 2017 venituri de aproape 1 milion de lei, dar a avut o pierdere de 3,6 milioane lei.

Astfel, firma care operează platforma a avut venituri de 968.391 lei și o pierdere de 3,6 milioane lei, pe fondul cheltuielilor, cel mai probabil, în dezvoltarea produsului. În dreptul anului 2017 figurează și o datorie totală de 6,3 milioane lei.

Preluarea Bringo de către Carrefour a fost cea mai importantă mișcare din ultimii ani pe o piață a comerțului online cu alimente în care retailerii încă încearcă să găsească cea mai bună intrare.

Platforma a fost lansată în toamna 2016 de către Beta Software Management (21% din titluri), firmă care a creat programul software pentru ca aplicația să poată funcționa pe smartphone și/sau tabletă și/sau computer, și Ascend Netsolutions (49%), 

Imediat după lansare, aplicația a intrat în Apple Store și Google Play.

CONFIRMARE Surpriză: Lanțul grec de restaurante fast-food Gregory’s revine în România, la doar 9 luni după ce și-a lichidat toate centrele de pe piața românească. \ CITEȘTE ȘI CONFIRMARE Surpriză: Lanțul grec de restaurante fast-food Gregory’s revine în România, la doar 9 luni după ce și-a lichidat toate centrele de pe piața românească. "Așteptarea a luat sfârșit", mesaj cu o nouă strategie

Al treilea fondator al Bringo a fost firma Allib Rom, administrată de Jean-Baptiste Dernoncourt, General Manager al Carrefour România, cu 30% din titluri.

Anul trecut, Carrefour, prin intermediul Allib, a decis să cumpere întreaga participație a Beta Software și a ajuns să dețină 51% din Bringo, alături de Ascend (cu 49%), Carrefour preluând astfel controlul asupra platformei.

În primăvară, Carrefour a lansat în România și aplicația "Gurmandio" de comenzi de mâncare, pentru produse furnizate de hypermarketurile rețelei și unele restaurante din diferite orașe, cu livrare gratuită (diferită de aplicația Bringo, prin care pot fi comandate, de exemplu, și medicamente de la diferite magazine).

viewscnt
Afla mai multe despre
carrefour
bringo
alimente
online
retail
magazine