Telefonul mobil a devenit cel mai important instrument de shopping pentru 46% dintre români

Telefonul mobil a devenit cel mai important instrument de shopping pentru 46% dintre români
scris 30 oct 2017

Telefonul mobil a devenit cel mai important instrument de shopping pentru 46% dintre români, căutarea de produse și servicii, de informații suplimentare și compararea prețurilor fiind comportamentele de cumpărare pe internet cu cel mai rapid ritm de creștere în ultimul an în România, arată studiul GfK FutureBuy despre influența tehnologiei asupra comportamentului de cumpărare.

Peste jumătate dintre utilizatorii de internet din mediul urban folosesc internetul mai des decât în urmă cu un an pentru a găsi produsele pe care și le doresc sau pentru a afla detalii despre acestea. 

Urmărește-ne și pe Google News

Cumpărătorii vor să găsească detalii despre caracteristicile produselor, demonstrații despre cum funcționează, rețete sau acces ușor la recenzii. Acest lucru este deosebit de important pentru anumite categorii, cum ar fi produsele electro-IT, îmbrăcămintea, produsele financiare sau jucăriile, pentru care canalele online sunt mai importante atunci când fac cumpărături.

Compararea prețurilor din diferite magazine este o practică tot mai frecventă pentru 45% dintre cei chestionați, România situându-se peste nivelul global la acest capitol, fapt care arată atenția sporită pentru găsirea celui mai bun raport calitate-preț pentru produsele căutate.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum
Croatul Branko Roglic, care distribuie în România brandurile Gucci, Puma, Ferrari, Burberry, Disney, Energizer, își închide depozitele din Voluntari și vine în centrul Capitalei, amenajând depozite și birouri și în Mogoșoaia CITEȘTE ȘI Croatul Branko Roglic, care distribuie în România brandurile Gucci, Puma, Ferrari, Burberry, Disney, Energizer, își închide depozitele din Voluntari și vine în centrul Capitalei, amenajând depozite și birouri și în Mogoșoaia

4 din 10 respondenți au folosit mai des față de anul trecut motoarele de căutare ca ajutor la cumpărături, iar 31% au utilizat aplicații ale retailerilor. 

56% dintre români, față de 45% dintre respondenții la nivel global, spun că apreciază când site-urile web le fac recomandări pe baza intereselor lor, arătate în vizitele anterioare.

Peste jumătate dintre consumatorii români sunt de acord cu afirmația că retailerii, advertiserii și brandurile ne influențează mai puțin ca oricând decizia de cumpărare.

Studiul a fost derulat în România în iulie 2017, pe un eșantion de 1000 de respondenți utilizatori de Internet din mediul urban, cu vârsta de minim 18 ani.

viewscnt
Afla mai multe despre
internet
cumparaturi
gfk futurebuy