Compania HCL Online Advertising, care administrează platforma de food delivery Tazz by eMAG (fosta EuCeMananc), a fost capitalizată din nou, acum cu 20 milioane lei.
HCL Online Advertising este controlată de Dante International, care a intrat în acționariatul companiei în 2019, când a a preluat 54% din acțiuni.
HCL Online Advertising a înregistrat în 2022 o cifră de afaceri de 177 de milioane de lei, iar pentru anul acesta estimează că va ajunge la un rulaj de 300 de milioane de lei. Compania are pierderi de 110 milioane de lei.
CITEȘTE ȘI Cel mai mare producător de ulei de măsline din lume avertizează: Unul dintre cele mai dificile momente din istoria sectoruluiEliminarea facilităților fiscale pentru IT-ști va impacta semnificativ companiile de tehnologie. Alin Șerban, CEO-ul Tazz, estima în toamnă că, dacă scutirea de impozit pentru IT-iști va fi valabilă doar pentru venituri lunare brute sub 10.000 lei - cum a și fost decis în final - impactul pentru companie va fi de ordinul a milioane de lei anual. Tazz are în total 270 de angajați.
Mai era anunțat că Tazz vizează și extinderea în afara granițelor țării, discuțiile pentru acest demers urmând a fi începute în cursul anului 2024. Compania vrea să se extindă și Bulgaria și Ungaria, unde este prezent și eMAG.