SURPRIZĂ - Teilor, cel mai mare lanț de bijuterii de lux din România, vine la bursă cu o emisiune masivă de obligațiuni

SURPRIZĂ - Teilor, cel mai mare lanț de bijuterii de lux din România, vine la bursă cu o emisiune masivă de obligațiuni

Teilor Budapesta

scris 4 nov 2021

Lanțul de magazine de bijuterii de lux Teilor, cu prezență în regiunea Europei Centrale și de Est, vine la bursă cu obligațiuni de până la 45 sau 65 milioane lei, cu o scadență de maximum 5 ani, relevă date analizate de Profit.ro.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

Obligațiunile, coroporative, vor fi negarantate și neconvertibile, urmând să fie listate pe piața AERO a Bursei de Valori București, ulterior desfășurării ofertei.

Urmărește-ne și pe Google News

Cum poate fi calibrat un buget în pandemie, ce soluții de finanțare sunt astăzi la îndemână și alte variante de sprijin pentru firme vor fi anunțate la Videoconferința Profit.ro IMM - Pregătim ieșirea din criză.

Videoconferința, programată pentru astăzi și organizată împreună cu Nordis Group, Banca Transilvania, ING, Unicredit Bank și Coface, va fi transmisă în direct și la PROFIT NEWS TV. Detalii AICI

Decizia este semnată pentru o valoare maximă a obligațiunilor de 65 milioane lei, grupul luând însă în calcul la acest moment o limită de 45 milioane lei.

Obligațiunile vor fi lansate prin Teilor, Holding, un grup de companii care include lanțul de magazine de bijuterii de lux Teilor, rețeaua de exchange offices Teilor Invest Exchange și compania de intermediere financiară Invest Intermed GF IFN, o instituție financiară ne-bancară care desfășoară activitate de intermediere financiară în sistem de împrumut pe termen scurt cu gaj, ultimele operând împreună sub marca MoneyGold. Holdingul, înființat în acest an, reunește sub o singură umbrelă toate afacerile antreprenorilor români Florin (93,1%) și Geanina Enache (6,9%).

În septembrie, compania a anunțat investiții de 30 de milioane de lei până la finalul acestui an în dezvoltarea rețelei de magazine în România, Polonia și Ungaria.

Cum îți aduci afacerea în online CITEȘTE ȘI Cum îți aduci afacerea în online

În perioada următoare, compania va deschide patru magazine în Polonia, dintre care trei sunt locații noi și unul este un magazin existent, dar relocat. La nivel local, Teilor are în vedere deschiderea a două noi magazine, precum și relocarea și extinderea a altor două unități.

În toamnă, Teilor a inaugurat un nou magazin în Budapesta, care marchează intrarea Teilor în Ungaria, cea de-a treia piață externă după Bulgaria și Polonia.

Teilor deține cel mai mare lanț de bijuterii de lux din România, având 55 de magazine fizice, dintre care șase sunt Teilor Exclusive. Până la finalul anului 2021, rețeaua Teilor va ajunge la 61 de magazine, dintre care 53 în România, patru în Polonia, trei în Sofia, Bulgaria și unul în Ungaria. În afară de investițiile în magazinele fizice, compania are în vedere investiții suplimentare în dezvoltarea platformelor online, pentru a spori și mai mult experiența de tip omnicanal pentru clienți. Teilor operează cinci platforme online - teilor.com, teilor.ro, teilor.hu, teilor.bg și teilor.pl.

Securizarea muncii de la distanță CITEȘTE ȘI Securizarea muncii de la distanță

În 2020, cele trei companii au generat o cifră de afaceri cumulată de 192,2 milioane de lei, EBITDA de 41,1 milioane de lei și un profit net de 30,6 milioane de lei. Între 2018 și 2020, cifra de afaceri combinată a crescut cu 35,5%, ca urmare a strategiei de extindere și dezvoltare implementată la nivelul tuturor celor trei companii. 

În primele șase luni ale anului 2021, companiile din Teilor Holding au înregistrat o cifră de afaceri cumulată de 121,4 milioane lei, în creștere cu 84% față de primul semestru din 2020. În prima jumătate a anului 2021, EBITDA a atins 21,4 milioane lei în timp ce profitul net a fost de 13,8 milioane lei.

Pentru întregul an 2021, Teilor vizează o cifră de afaceri de 230 de milioane de lei, cu 64% mai mult față de anul 2020, când au fost realizate venituri de 140,4 milioane de lei. De-a lungul timpului, Teilor a generat mai mult de un sfert din vânzările sale anuale între iulie și septembrie, deoarece pe perioada verii au loc cele mai multe cereri în căsătorie.

Teilor a fost fondată în 1998 de către antreprenorul piteștean Florin Enache și are în prezent aproape 500 de angajați în toate cele trei țări în care este prezentă.

viewscnt
Afla mai multe despre
bijuterii de lux
teilor