Startup-ul Homefresh, care livrează o cutie cu ingrediente și rețeta pentru a prepara mâncarea, și care a primit la începutul anului o investiție de 250.000 de dolari din partea unui grup de investitori privați, se închide.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată pe Profit Insider
”Acum 2 ani și 2 luni am început Homefresh. Am început cu multă pasiune și entuziasm, cu dorința de a readuce gătitul în casele voastre. De a oferi o soluție celor ocupați care își doresc să gătească o masă sănătoasă și gustoasă în puținul timp pe care îl au. Am oferit un produs în care am crezut și credem în continuare, iar feedbackul vostru extraordinar ne-a dat forța să mergem mai departe chiar și atunci când drumul a fost presărat cu obstacole. Am început însă și cu inima strânsă, conștienți fiind că e un business mai riscant decât altele, iar după cei 2 ani și 2 luni, datele ne arată, într-adevăr, că suntem înainte de vreme pe piață. Astfel că cea mai bună decizie pe care o putem lua în această situație este de a ne opri la timp. O decizie corectă, dar grea și antipatică pentru că face ca luna aceasta să fie ultima lună împreună cu voi, iar meniul actual să fie ultimul meniu de savurat. A fost o călătorie extraordinară și suntem mai mult decât recunoscători pentru ea și pentru voi. Vă mulțumim că sunteți și că ne-ați oferit atâta încredere și bucurie!”, spun reprezentanții companiei.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Printre investitorii care au pariat pe Homefresh s-a aflat Dan Isai, co-fondator și CEO-ul Salad Box. Alături de el au fost Daniel Enescu, un antreprenor specializat în marketing strategic, fondatorul firmei de marketing research Daedalus Consulting – pe care a vândut-o în 2014 către cel mai mare grup de media și cercetare de piață din lume – WPP, Marian Șeitan - care a fondat compania de marketing direct Hit Mail, vândută în 2008 Poștei Franceze, Lucian Todea, fondator al Soft32 și co-fondator al Elrond Network, și Irina Anghel-Enescu, managing director al South Eastern Europe Private Equity and VC Association.
Fondat de Ștefan Szakal în septembrie 2017, startup-ul Homefresh permite utilizatorilor să pregătească diverse feluri de mâncare. Astfel, după plasarea comenzii pe site, Homefresh le trimite clienților un coș cu ingredientele necesare plus rețeta, iar aceștia trebuie doar să urmeze instrucțiunile.
Homefresh livra în Timișoara și Cluj-Napoca.