Grupul de restaurante City Grill, controlat de Dragoș Petrescu, a înregistrat o creștere de 13% a cifrei de afaceri în primele 9 luni față de perioada similară din 2018. Astfel, cifra de afaceri înregistrată este de 148 milioane de lei.
Comanda medie a crescut față de 2018 cu 10%, ajungând la aproape 100 lei, iar printre factorii care au completat dinamica pozitivă din acest an se numără investițiile făcute în extinderea și modernizarea spațiilor Grupului City Grill, fidelizarea clienților, dar și comportamentul clienților, care se întorc din ce în ce mai des la meniurile tradiționale.
Investițiile realizate în primele 9 luni ale anului au depășit 1,7 milioane de euro, iar până la sfârșitul anului suma va depăși 2 milioane de euro. Acestea au fost direcționate atât către modernizarea și consolidarea locațiilor existente, dar și către deschiderea de noi spații - restaurantul Becker Brau, cu o suprafață de 1.000 de metri pătrați și o capacitate totală de 500 de persoane - și extinderea restaurantului Hanul lui Manuc cu un spațiu tip băcănie.
În ceea ce privește comportamentul de consum, tendințele actuale arată că tot mai mulți clienți sunt atenți la proveniența alimentelor, la rețete, iar acest lucru a generat inclusiv o reîntoarcere a acestora către preparate tradiționale, cu ingrediente simple, de proveniență locală, cu care românii sunt deja familiarizați și în care au încredere.
Fondat în 2004, Grupul City Grill operează în prezent restaurante și cafenele sub brandurile Caru’ Cu Bere, Hanu’ lui Manuc, Pescarus, Hanul Berarilor, Trattoria Buongiorno, City Grill și City Café.Grupul de restaurante City Grill, controlat de Dragoș Petrescu,