Retailerul german Metro, lider global al comerțului cu ridicata, a lansat o platformă digitală pentru sectorul Horeca, încercând astfel să își apropie și fidelizeze proprietarii de restaurante, cu ținta de a aduna până în 2020 circa 500.000 astfel de clienți prin soluția digitală.
Platforma, denumită „Digital Club”, este dedicată restaurantelor, hotelurilor și furnizorilor de servicii de catering, urmând să fie disponibilă în 13 țări.
La acest moment, Metro testează noile soluții digitale în 500 de afaceri din Berlin, Paris, Milano și Viena, din punctul de vedere al beneficiilor oferite proprietarilor de restaurante, inclusiv cu servicii de rezervări online și managementul resurselor umane, până la documentația legată de igienă.
Metro Cash&Carry a fost primul retailer care a intrat în România după Revoluție, în 1996. Distribuția națională a magazinelor Metro România este următoarea: 5 centre în București, câte 2 centre în Brașov, Constanța, Timișoara și câte un centru în Cluj-Napoca, Bacău, Iași, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galați, Ploiești, Oradea, Sibiu, Suceava, Târgu Mureș, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamț, Buzău, Târgoviște și Turda.
Metro este liderul comerțului cu ridicata la scară mondială cu operațiuni în 35 de țări și avâmd peste 150.000 de angajați la nivel mondial. În anul financiar 2015-2016, Metro a înregistrat vânzări de aproximativ 37 miliarde euro.