Startup-ul românesc de comerț online Esteto, specializat în vânzarea de produse cosmetice și de îngrijirea corpului, și-a dublat afacerile anul trecut, atingând pragul de 1,5 milioane de euro. Magazinul online fondat de antreprenorul Octavian Jomir a procesat peste 100.000 de comenzi în cei cinci ani de la înființare, în valoare totală de aproximativ 3 milioane de euro.
În medie, româncele au cheltuit anul trecut 185 lei pe o comandă de produse de înfrumusețare și îngrjire pe site-ul Esteto, cea mai mare comandă fiind de 4.400 lei.
Magazinul online a fost înființat în 2013 sub numele AllBeauty, afacerile dublându-se constant de la un an la altul. După doi ani de activitate, afacerea a intrat pe profit, ajungând să înregistreze în 2017 o rată de profit de 7%. În prezent, echipa Esteto este formată din 16 persoane.
CITEȘTE ȘI Eisberg România: Vânzările de salate ambalate au crescut. Ce preferă românii, pe regiuni. "Dacă piața din Romania ar fi o planetă, nu ar fi în aceeași galaxie cu cea din Elveția".“Când am decis să-mi lansez propriul business, aveam deja o experiență semnificativă în marketingul online, datorită colaborării mele ca afiliat cu nume cunoscute de branduri și magazine online din România. Experiența mea ca afiliat, dar și ca programator, m-a ajutat să pun bazele unui business sănătos în e-commerce, într-o piață de altfel foarte competitivă și aglomerată”, spune Octavian Jomir, fondatorul Esteto.ro.
Potrivit Esteto, cele mai căutate produse în 2017 au fost cele pentru îngrijirea și aranjarea părului.