Sondaj Answear.ro: Ce buget au pregătit românii de Paști pentru cumpărăturile de haine, încălțăminte și accesorii

Sondaj Answear.ro: Ce buget au pregătit românii de Paști pentru cumpărăturile de haine, încălțăminte și accesorii
scris 4 apr 2018

Peste o treime (38%) dintre participanții la un sondaj preferă să își facă cumpărăturile din mediul online datorită prețurilor foarte bune sau ofertelor speciale. De asemenea, în topul motivelor se mai află selecția de produse și branduri, livrarea gratuită și garanția că produsele sunt originale.  

Conform unui studiu realizat de magazinul online Answear.ro în această perioadă, peste 35% dintre respondenți declară că bugetul pregătit pentru cumpărăturile de haine, încălțăminte și accesorii este între 300 și 500 de lei. La polul opus, 20% sunt dispuși să plătească oricât pentru produsul preferat.  

Urmărește-ne și pe Google News

Pentru cadourile de Paști, 62,6% dintre respondenți vor cumpăra încălțăminte sport și casual. Pe de altă parte, rochiile și fustele se clasează pe locul doi în coșul virtual de cumpărături cu 45,2% dintre preferințe. 

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum
Producătorul american de suplimente alimentare USANA, cu venituri de peste 1 miliard dolari, intră pe piața din România, la un deceniu după rivalii de la Herbalife CITEȘTE ȘI Producătorul american de suplimente alimentare USANA, cu venituri de peste 1 miliard dolari, intră pe piața din România, la un deceniu după rivalii de la Herbalife

48,2% dintre participanții la studiu s-au obișnuit să cumpere online în perioadă Sărbătorilor Pascale datorită prețurilor mai bune decât în magazinele fizice. Reducerile pe care le caută românii nu sunt de trecut cu vederea: 52,5% se așteaptă la reduceri de 30-50% în această perioadă, pe când 42% sunt în căutarea unor discount-uri de până la 70%. 
 
Ca și modalitate de achiziție online, cumpărăturile din fața calculatorului sunt depășite de achizițiile de pe dispozitive mobile, 53% alegând să cumpere direct de pe tabletă sau telefon.  
 
Studiul a fost realizat în luna martie pe un eșantion de 1.567 de persoane, femei și bărbați. 

viewscnt
Afla mai multe despre
answear.ro
cumparat