SeedBlink listează Comarket, marketplace B2B adresat industriei ospitalității românești, după o investiție ințială a fondatorilor de 100.000 de euro.
Comarket este un marketplace digital B2B care aduce împreună profesioniștii și vânzătorii din industria ospitalității, cu scopul digitalizării și eficientizării relațiilor dintre ei.
După o investiție pre-seed a fondatorilor, dezvoltarea platformei Comarket a fost susținută de Infinite IT Solutions, companie de software B2B prezentă pe mai multe piețe, printre care Polonia, România, Ungaria, Germania, Croația, Spania și Slovacia prin customizarea platformei lor de e-commerce.
Din echipa executivă a Comarket fac parte cei trei co-fondatori ai companiei, Florin Maxim, antreprenor cu experiență de 20 de ani în industria ospitalității, Eugen Zbîrcea, executiv cu 20 de ani activi în retail la nivel C-level, și Daniel Nanboe, antreprenor IT cu 20 de ani de experiență în proiecte B2B.
Suma obținută din actuala rundă de finanțare va fi utilizată pentru a accelera dezvoltarea operațională a platformei și finanțarea proiectelor de marketing.
“În următorul an, vrem să strângem în platformă peste 1.000 de profesioniști, să avem peste 30.000 de produse listate și să generăm comenzi în valoare de peste 1 milion jumătate de euro”, a declarat Florin Maxim, CEO și co-fondator al Comarket.
SeedBlink listează Comarket marți, 17 noiembrie, ora 10, pentru o finanțare de 240.000 euro.
Hospitality Culture Institute, primul institut independent de cercetare, training și consultanță din România care studiază piața și trendurile din HoReCa, susține listarea Comarket, devine investitor strategic în companie și va promova platforma în contextul urmăririi misiunii de promovare a digitalizării sectorului și educației antreprenoriale.
Platforma Comarket se adresează antreprenorulul mediu din HoReCa, adică un restaurant de 80 de locuri, cu 5-10 angajați din mediul urban. „Ne adresăm în principal valului nou de antreprenori din HoReCa pentru care componenta digitală a businessului de zi cu zi este esențială și deja oarecum întipărită în comportament”, spune Eugen Zbîrcea, COO și co-fondator al Co-market.