Schimbare de strategie - Flanco deschide un magazin în mall. CEO: În urmă cu trei ani, ieșeam din mall-uri pentru a ne extinde cu formate de magazine de dimensiuni mai mici. În 2017, Flanco acuza chirii aberante

Schimbare de strategie - Flanco deschide un magazin în mall. CEO: În urmă cu trei ani, ieșeam din mall-uri pentru a ne extinde cu formate de magazine de dimensiuni mai mici. În 2017, Flanco acuza chirii aberante
scris 25 nov 2020

Flanco, unul dintre cei mai mari retaileri locali de produse IT&C, electronice și electrocasnice, controlat aproape integral de omul de afaceri Iulian Stanciu, CEO eMAG, deschide un nou magazin în Capitală, în centrul comercial AFI Cotroceni. 

Magazinul Flanco din AFI Cotroceni se regăsește la etajul 1 al centrului comercial și ocupă 900 metri pătrați.

Urmărește-ne și pe Google News
Profit LIVE TV - Să ajutăm business-ul. Andrei Cionca, Impetum Group: Firmele nu trebuie să mai spere să revină la ce a fost, pentru că nu se va întâmpla. Schimbare radicală a modelului de business pentru companii ale viitorului CITEȘTE ȘI Profit LIVE TV - Să ajutăm business-ul. Andrei Cionca, Impetum Group: Firmele nu trebuie să mai spere să revină la ce a fost, pentru că nu se va întâmpla. Schimbare radicală a modelului de business pentru companii ale viitorului
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

În martie 2017, Flanco anunța ieșirea din mall-uri, din cauza chiriilor considerate atunci "aberante".

„Chiar dacă în acest moment ne confruntăm cu un context care favorizează cumpărăturile online și ne-am axat foarte mult, în această perioadă, pe dezvoltarea serviciilor care deservesc comerțul digital, suntem încrezători că o parte din clienții care au migrat în online se vor reîntoarce în magazinele fizice, pentru a beneficia atât de o gamă largă de produse, cât și de consultanță specializată și personalizată pe nevoile fiecăruia”, declară Ovidiu Nicușan, Director de Marketing Flanco.

Și CEO-ul Flanco vorbește de o revenire în mall-uri. Retailerul este însă în continuare prezent în unele centre comerciale, precum Sun Plaza și Mega Mall din Capitală, Bacău Mall Arena City, Oradea Era Shopping Park, Galeria Mall Buzău, Constanța VIVO, Târgoviște Dâmbovița Mall, conform propriilor date actuale de pe site.

„În urmă cu trei ani, ieșeam din mall-uri pentru a ne extinde cu formate de magazine de dimensiuni mai mici în mai multe orașe din țară, în proximitatea clienților”, declară Dragoș Sîrbu, CEO Flanco România. „Păstrăm în continuare criteriul eficienței, extinzându-ne într-un mall cu trafic intens, unde clienții vor putea beneficia de toate ofertele noastre. Știm că urmează o perioadă aglomerată, în care fiecare client își dorește să găsească mai ușor cadouri pentru cei dragi. Astfel, cu extinderea rețelei de magazine putem evita aglomerația și putem oferi clienților noștri consultanță la fața locului. Consilierii de vânzări specializați, din Flanco AFI Cotroceni, vor fi alături de clienți și îi vor ajuta să găsească produsele care se potrivesc cel mai bine dorințelor lor”, adaugă Dragoș Sîrbu.

FOTO Lanțul de supermarketuri Tesco, avertisment în limba română pentru \ CITEȘTE ȘI FOTO Lanțul de supermarketuri Tesco, avertisment în limba română pentru "hoți din magazine"

Cu deschiderea magazinului din AFI Cotroceni, Flanco își urmează strategia proprie, în ceea ce privește eficientizarea. Dacă în anul 2017, retailer-ul ieșea din marile complexe comerciale, atunci când cei mai mulți intrau, în prezent lucrurile s-au schimbat, spune compania. Mișcările strategice Flanco, diferite față de cele ale pieței, au adus un avantaj competitiv pentru retailer.

„Ne-am luat întotdeauna deciziile pe criterii de eficiență operațională, chiar dacă asta a însemnat uneori să mergem contra curentului. Strategia pe care am construit-o pe această fundație ne-a ajutat să ne păstrăm echilibrul financiar în cele mai dificile situații și să creștem treptat și sustenabil când am putut valorifica oportunitățile pieței”, declară Dragoș Sîrbu. „Anul acesta a fost unul dinamic, in care am avut oportunitatea să deschidem multe puncte de vânzare, urmărind îndeaproape comportamentul clienților noștri și preferințele lor, în niște circumstanțe volatile. Agilitatea în decizii ne-a ajutat să ne menținem eficienți, dar și apropiați în relație cu ei”.

Flanco Retail, compania românească prezentă pe piața autohtonă din 1994, are peste 1.500 de angajați și deține o rețea de 158 de magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 116 orașe ale României.

viewscnt
Afla mai multe despre
flanco
afi cotroceni