AFI Cotroceni va deschide în luna aprilie șapte noi magazine. Două dintre acestea vor fi primele magazine proprii deschise în țara noastră de brandurile fashion Comma și S.Oliver, ultimul fiind prezent în trecut în centre comerciale prin afaceri operate în franciză.
Pe lângă acestea, celelalte cinci branduri care vor veni în cel mai mare centru comercial din România sunt: Armani Exchange, Haagen Dazs, Mizar, Top Line și Professor Puzzle.
Inaugurat în 2009, AFI Cotroceni este cel mai mare mall din România, cu o suprafață comercială închiriabilă de peste 90.000 metri pătrați AFI Cotroceni. Găzduiește magazine pentru zeci de branduri de fashion & accesorii, electronice sau home & deco, dar și o zonă de entertainment.
Mall-ul AFI Palace Cotroceni din Capitală, principalul activ al grupului israelian AFI Europe România, a înregistrat un venit operațional net de peste 34 milioane de euro în 2017, reprezentând o creștere de 2% față de anul 2016. Totodată, numărul vizitatorilor a crescut la 51.000 pe zi, iar vânzările retailerilor au crescut cu 5%, până la 1,1 miliarde lei față de anul 2016.