Salad Box, un lanț românesc de restaurante specializat în vânzarea de salate, a ajuns anul trecut la afaceri de 22 de milioane de euro și mizează pe extindere în acest an, a anunțat marți fondatorul companiei, Dan Isai.
Rețeaua Salad Box a ajuns la 50 de restaurante în România, din care 70% sunt în sistem de franciză, iar ținta patronului este sa ajungă la 70 de unități în România.
Salad Box s-a extins pe plan international, iar planurile pentru acest an implică deschiderea a trei noi restaurante în Ungaria, unde lanțul va ajunge la 10 unități, și deschiderea de noi restaurante în Miami sau Londra.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
“Salate erau și până acum. Conceptul contează. Sincronizarea a fost importantă. Am început în provincie și am intrat și în București. (...) Vineri deschidem în Londra. Ne-am extins pentru că este important să te extinzi”, a spus Isai, în cadrul evenimentului dedicat pieței imobiliare si de construcții “Reconstruct”, organizat de Wall-street.ro.
În România, Salad Box vinde o salată cu 4-5 euro, în timp ce în Anglia prețul este de 7 lire sterline, însă și costurile pentru chirii sunt mult mai mari.
Dan Isai este un tânăr antreprenor, în vârstă de 30 de ani, care a fondat Salad Box în Cluj în 2012, împreună cu patru prieteni.