Importatorul și distribuitorul de suplimente alimentare Secom a ajuns la 12 magazine odată cu inaugurarea unei unități, la Cluj-Napoca.
Investiția în magazinul Secom Cluj-Napoca a fost 40.000 de euro și face parte din strategia de extindere națională a companiei.
Lansată în 2013, rețeaua de retail Secom cuprinde patru în București și câte o unitate în Bacău, Brașov, Iași, Ploiești, Sibiu și Timișoara, iar anul trecut compania și-a lansat și magazinul online.
CITEȘTE ȘI Farmec deschide un magazin la Brașov și ajunge la 8 unitățiDe asemenea, produsele Secom sunt disponibile și în peste 8.000 de farmacii și magazine cu profil naturist la nivel național.
Secom este specializată în importul, promovarea și comercializarea de produse naturale pentru sănătate și frumusețe.
Compania, deținută de soții Lucia și Andrei Costea, a anunțat la începutul anului trecut că vrea să accelereze ritmul de dezvoltare și să ajungă la afaceri de 15,5 milioane euro în 2016, de la 12,2 milioane euro anul trecut, să continue deschiderea de magazine și să dubleze investițiile în promovare.