Compania românească Rose Home, lansată în urmă cu 7 ani de antreprenoarea Denisa Ștefan, a avut venituri de aproximativ 4,8 milioane lei în 2021, o creștere de 118% față de 2020 și de aproape 60% față de 2019. Compania a obținut anul trecut un profit de circa 900.000 lei.
Pentru acest an, strategia de extindere a companiei cuprinde două direcții de dezvoltare, pe de o parte producția de veselă sub brand propriu, fiind în stadiul de a lucra la business plan și de a căuta cele mai viabile soluții la nivel de implementare. Intenția este de a începe proiectul de producție în România, însă „decizia finală va fi influențată de luarea celor mai bune decizii operaționale și financiare.
"Proiectele pe care dorim să le implementăm în primul trimestru al anului 2022 pot suferi modificări în funcție de situația pandemică din România", explică Denisa Ștefan, Fondator și Managing Partner Rose Home.
CITEȘTE ȘI Sectorul e-commerce românesc a depășit pragul de 6 miliarde de euro, dar sub așteptăriTotodată, Rose Home analizează oportunitatea de a își extinde activitatea și pe piața din Bulgaria, accelerând astfel prezența unui nou canal de vânzare.
„Anul pandemic 2021 s-a caracterizat printr-o regândire a strategiei de business pentru Rose Home, am consolidat site-ul și l-am făcut mai interactiv și mai performant și am deschis pentru clienții HoReCa un showroom modern în centrul Capitalei, în urma unei investiții de 30.000 de euro, în același timp, ne-am îndreptat atenția și către clienții de retail", spune Denisa Ștefan.
Rose Home vizează afaceri de 1,3 milioane de euro în 2022 și își propune o creștere a veniturilor cu 30% față de 2021, pe fondul proiectelor demarate în 2021 și a celor în derulare.