Primăvara aduce o creștere de peste 80% a vânzărilor de produse din categoria casă și grădină, pe fondul startului sezonului de munci agricole și de lucru în gospodării, bugetul pe care îl alocă românii pentru achiziția de produse din categoria Casă, Decorațiuni & Bricolaj ajungând la circa la 1.200 de lei, în creștere cu 30% față de anul trecut.
Conform evoMAG, de la an la an, vânzările de produse din categorie cresc cu 50%, pe fondul scăderii prețurilor acestor tipuri de produse, în medie, cu 20% în fiecare an.
Cele mai vândute produse sunt utilajele care înlesnesc muncile agricole. Astfel, achiziția unui motocultor este opțiunea celor mai mulți clienți care accesează această categorie de produse. Pe lângă motocultoare, cele mai cumpărate produse sunt motosapele, frezele de zăpadă și mașinile de tuns iarba.
evoMAG este companie românească de familie, fondată în 2005, de Mihai Pătrașcu, care ocupă poziția de director general.