Trend Furniture, furnizor de soluții de amenajări interioare și mobilier pentru industria HoReCa, a încheiat anul 2022 cu afaceri de 27 milioane de lei, în creștere cu 145% față de anul 2021, înregistrând astfel cel mai bun rezultat din istoria companiei, ca urmare a regândirii strategiei și modelului de business, dar și a dezvoltării pe piața internațională. Pentru 2023, compania estimează consolidarea avansului înregistrat anul trecut și previzionează o creștere a afacerilor până la 32 de milioane de lei.
”Ne dorim ca până la finalul anului, să devenim furnizorul din România cu cea mai variată gamă de produse profesionale de mobilare din zona Green Products, Recycled&Sustenability”, a declarat Vlad Florea, CEO Trend Furniture.
Rezultatele obținute în 2022 sunt consecința implementării unor soluții care au permis atât dezvoltarea producției de mobilier custom specializat HoReCa, cât și a distribuției de mobilier profesional HoReCa, realizate de producători externi din Spania, Italia, Germania, Polonia, Turcia, lideri pe piețele de origine, dar și la nivel internațional.
Cele două direcții de business au fost surse principale de creștere pentru companie, în 2022. Producția de mobilier <<custom>> dedicat spațiilor HoReCa, de exemplu, a înregistrat un plus de 20% față de 2021.
”Am accesat proiecte complete de amenajare, iar această strategie a însemnat introducerea de soluții și produse noi în portofoliul Trend Furniture - placare pereți, soluții de pardoseală, iluminat ambiental, cu efect în veniturile companiei. De asemenea, soluții de tip InfoDesk, InfoPoint, Kiosk Point of Sales pentru spații comune în marile centre comerciale au fost gândite, desenate, proiectate, produse si montate integral de către Trend Furniture”, a explicat Vlad Florea.
Segmentul de clienți Key Accounts a reprezentat un motor de creștere a cifrei de afaceri prin livrarea pentru companii care activează în domenii precum producători de bere, producători și distribuitori de vin și băuturi spirtoase sau lanțuri de benzinării.
”Proiectele din zona SPA, care au cunoscut o dezvoltare accelerată în ultimii 2 ani au fost, de asemenea, o direcție importantă de creștere pentru noi”, a adăugat Vlad Florea, CEO-ul companiei.
Pe lângă dezvoltarea zonei de Key Account, compania își propune pentru acest an și o repoziționare a produselor din portofoliu și organizarea acestora pe 3 zone de buget care să faciliteze opțiunea clientului final. Cele 3 paliere de buget au fost gândite astfel: Value - cea mai bună valoare în raport cu bugetul disponibil, Professional - (produse profesionale de la producători consacrați și Exclusive - produse de design, greu accesibile în piața din România, dar disponibile în oferta Trend Furniture.
Trend Furniture este o societate înființată în 2003, care s-a dezvoltat având în centrul său o zonă de producție mobilier de circa 600 metri pătrați, situată în comuna Gilău din județul Cluj. Compania are în prezent 50 de angajați.