Retailerul Profi, deținut de fondul de investiții polonez Enterprise Investors, a deschis săptămâna acesta patru magazine, în Dragomirești (jud. Maramureș), Flămânzi (jud. Botoșani), Timișoara și comuna Ivănești (jud. Vaslui) și a ajuns la 428 de unități.
Astfel, în Dragomirești, Profi a deschis un magazin sub brandul Loco, cu o suprafață totală de 395 metri pătrați.
Tot magazine Loco au fost inaugurate și la La Flămânzi și Ivănești, cu suprafețe totale de 450 metri pătrați și 365 metri pătrați.
În Timișoara, Profi a deschis al 23-lea magazin al rețelei din acest oraș sub brandul City, care are o suprafață de 360 metri pătrați.
CITEȘTE ȘI Ritmul de creștere a comerțului cu amănuntul a accelerat în iunie la 16,1%, susținut de vânzările de carburanțiProfi operează trei tipuri de magazine: Standard - cu suprafețe mari și gamă largă de produse, City - cu suprafețe mai mici și cu o gamă mai restrânsă de produse și Loco - destinat localităților rurale.
Ritmul de creștere al Profi este de cel puțin 100 de magazine pe an. Pentru acest an, planurile Profi presupun investiții de 50 milioane euro pentru deschiderea a peste 130 de magazine, cu scopul de a ajunge la 500 de unități, și pentru extinderea rețelei logistice.
Numărul angajaților Profi a crescut de la 8.798, la finalul anului 2015, la peste 10.000, la jumătatea acestui an. În acest context, compania a anunțat că a început, din acest an, și un program de dezvoltare a angajaților.
Rețeaua Profi este prezentă în aproape 201 de localități din toate județele și a ajuns la 424 de magazine.
Pentru Profi, 2015 a fost cel mai bun an din istoria companiei, cu un profit net de 52,5 milioane lei (11,6 milioane euro), aproape dublu comparativ cu valoarea din 2014, la o cifră de afaceri cu 40% mai mare, de 2,54 miliarde lei (565 milioane euro).