Rețeaua de francize LaDoiPași, dezvoltată de Metro Cash&Carry, a ajuns la 1.640 de magazine, extinzându-se cu circa 170 de unități de la începutul anului.
"Sunt fericit să anunț că acum, în România, avem peste 1.500 de parteneri care operează 1.640 de magazine. Suntem în prezent cea mai mare comunitate de antreprenori și lanțul de magazine de proximitate cu cea mai rapidă creștere pe această piață", a declarat Rafael Gasset, director operațional (COO) al Metro.
În martie, directorul general al METRO Cash & Carry România anunțase că rețeaua a ajuns la peste 1.470 de magazine. Tot atunci, Metro a anunțat obiectivul de a ajunge 2.000 de magazine de proximitate sub brandul LaDoiPași până în anul 2023. În toamna anului 2017, planul Metro era să ajungă la 2.000 de magazine LaDoiPași până în anul 2020.
CITEȘTE ȘI Fulfilment by eMAG, instrumentul de un milion de euro care ajută antreprenorii să se concentreze pe creșterea afacerii"Vom continua să ne întărim poziția pe piață. Până în 2023, vrem să ajungem la 2.000 de parteneri sub umbrele la DoiPași. LaDoiPași reprezintă deja 13% din vânzările totale în România", a adăugat Gasset.
LaDoiPași a fost înființat de Metro Cash & Carry România în 2012. Metro Cash&Carry a fost primul retailer care a intrat în România după Revoluție, în 1996.
Lanțul LaDoiPași este în competiție directă cu retailerul Profi.