Discounterul german Lidl, pe locul trei în topul vânzărilor din România, după Kaufland și Carrefour, construiește terenuri de fotbal din gazon sintetic pentru angajații centrelor sale logistice, potrivit informațiilor obținute de Profit.ro.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Compania a realizat un teren de fotbal lângă centrul său regional din Iernut, județul Mureș, iar acum pregătește încă unul lângă depozitul din Chiajna. În total, Lidl deține 5 centre logistice, restul fiind în Lugoj (Timiș), Nedelea (Prahova) și Roman (Neamț).
În Chiajna, retailerul ridică o clădire pentru vestiare, gradene (tribună pentru spectatori), parcare exterioară pentru 14 mașini și un teren de fotbal din gazon sintetic pe un teren de 15.000 de metri pătrați adiacent depozitului Lidl. Terenul de fotbal, propiu-zis, are o suprafață de 924 de metri pătrați.
Terenul de fotbal va fi utilizat strict de angajații Lidl, potrivit documentelor analizate de Profit.ro. Compania cu capital german are în România peste 8.000 de angajați.
Amplasamentul viitorului teren de fotbal Lidl din Chiajna
Profit.ro a anunțat, în ultima perioadă, 12 noi magazine Lidl doar în București, aflate în diferite stadii de avizare a construcției. Unul în cartierul Drumul Taberei, pe un teren al tipografiei Best Print, altul pe o parte din fosta fabrică de pâine Vel Pitar din Berceni, altul în locul spitalului și căminelor evreiești din cartierul Tei, altul în locul Autogării Internaționale Rahova, cumpărată de la grupul Atlassib, altul în locul centrului de montaj al instalațiilor GPL din zona Progresul, printr-un contract de superficie cu bulgarii de la AGR Autogas Group. Unul în cartierul Vatra Luminoasă, pe un teren cumpărat de la grupul financiar Rockefeller; altul pe o parte din terenul fostei fabrici Helitube din cartierul Colentina; încă unul în cartierul Tei, pe un teren al omului de afaceri Silviu Talpău – unul dintre proprietarii grupului Fratelli; încă unul pe o parte din terenul fostei fabrici Filan din cartierul Pantelimon; unul pe o bucată din fosta fabrică Energomontaj de lângă CET Sud; altul în locul fostei tipografii Fed Print, ce aparține femeii de afaceri Veronica Gușă de Drăgan; și unul în cartierul Rahova, pe Șoseaua Sălaj 241, pe un teren cumpărat în 2017.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Omul de afaceri Sorin Anghel cumpără locuințe de serviciu deținute de BRD într-o zonă exclusivistă a Bucureștiului și poate ridica cel mai mare proiect rezidențial de lux al săuLidl a înregistrat, în 2019, afaceri de 9,7 miliarde de lei, în creștere cu circa 24% față de cele din 2018, marcând unul dintre cele mai alerte ritmuri de creștere de pe piața locală de retail. Rețeaua Lidl numără circa 290 de magazine la nivel național, dintre care 37 în București, și 5 centre logistice, pentru care lucrează peste 8.000 de angajați. Pentru acest an, reprezentanții rețelei au anunțat că vor să mai deschidă aproximativ 20 de magazine noi.
Lidl și Kaufland fac parte din grupul Schwarz, al șaselea cel mai mare retailer din lume după cifra de afaceri.