Magazinul online de ceasuri WatchShop.ro intră pe o nouă linie de business: distribuția de ceasuri către retaileri din mediul offline, țintind, până la finalul anului, crearea unei rețele de peste 20 de parteneri.
Mișcarea are loc în contextul evoluției naturale a business-ului de ceasuri, în direcția adresării unei categorii diferite de clienți, care preferă să interacționeze cu ceasurile înainte de a le cumpăra sau care vor să cumpere produse din magazinele clasice.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
„Piața offline vine cu un public țintă care, deși se intersectează parțial cu cel al pieței online, reprezintă un potențial diferit, pe care îl putem atrage. Există branduri pe care le reprezentăm, foarte populare în mediul online. Cu toate astea, atunci când vorbim de mediul offline, acestea sunt inaccesibile unui public care, din diferite motive, alege să-și facă cumpărăturile din magazine fizice. De asemenea, dorim să oferim clienților experiența de a atinge și vedea de aproape design-ul și felul în care ceasurile noastre sunt lucrate, pentru a face o alegere cât mai inspirată și potrivită atunci când se decid să cumpere. Estimăm că noua linie de business va aduce în acest an o creștere graduală, ce va depăși 10% din vânzările totale, obiectivul nostru principal fiind să consolidăm notorietatea brandurilor pe care le distribuim prin extinderea prezenței offline”, spune Dragoș Diaconu, CEO WatchShop.ro.
WatchShop.ro are un portofoliu de peste 15.000 de modele disponibile, de la peste 100 de branduri.