Retailerul român PPT mizează pe dezvoltarea online și recrutează un fost manager al eMag

Retailerul român PPT mizează pe dezvoltarea online și recrutează un fost manager al eMag

Monica Ciolănel

scris 21 aug 2018

Retailerul român de îmbrăcăminte și încălțăminte PPT - Prețuri Pentru Tine, companie înființată în 2006, vizează dezvoltarea rapidă a zonei de cumpărături online și își întărește echipa cu Monica Ciolănel, anterior Marketplace Manager și International Marketplace Development Manager la eMAG.

"Anul acesta vom continua să investim în infrastructură, în platforma tehnologică și procese, care să ne permită dezvoltatea rapidă și scalabilă a PPT în piețele în care este prezent. Urmează să lansăm serviciul de livrarea a comenzilor în magazinele PPT din întreagă țară”, spune aceasta.

Urmărește-ne și pe Google News
Preferințele românilor în materie de băuturi răcoritoare. Companiile - ridicate de investiții în publicitate. Piața va depăși în acest an 6 miliarde de lei CITEȘTE ȘI Preferințele românilor în materie de băuturi răcoritoare. Companiile - ridicate de investiții în publicitate. Piața va depăși în acest an 6 miliarde de lei

Prognoza pentru 2018 a retailerului de îmbrăcăminte și încălțăminte este o creștere rapidă, de peste 10 ori, a nivelului actual de achiziții prin E-commerce, care să asigure o cota de piață relevanță pentru PPT.

PPT - Prețuri Pentru Tine este într-o ofensivă pe piață, mutându-se recent în clădirea de birouri City Offices din București, parte din portofoliul Globalworth, unde a închiriat un spațiu de 1.700 metri pătrați.

Recent, retailerul l-a numit CEO pe polonezul Lech Przemieniecki, CEO 5 ani la TXM, concurentul Pepco din România.

Cu o experiență de 12 ani pe piață și o prezență în trei țări, PPT Prețuri Pentru Ține este cel mai mare discounter românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru modă de zi cu zi. Cu peste 190 de magazine în România, Republica Moldova și Bulgaria, și două magazine online www.ppt.ro și www.ppt.bg, PPT Prețuri Pentru Ține le oferă clienților săi produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii.

În 2017, compania a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 50 de milioane de euro, și vânzări în unitățile proprii de peste 25 de milioane de produse vestimentare și de încălțăminte.

viewscnt
Afla mai multe despre
ppt
monica ciolnel
emag