Retailerul discount de îmbrăcăminte TXM Textilmarket din Polonia, care a intrat la sfârșitul anului trecut pe piața românească, a deschis în aprilie două magazine în Petroșani și Alba Iulia, rețeaua locală ajungând la șase magazine. Compania intenționează să deschidă încă patru magazine în prima jumătate a anului, potrivit publicației eurobuildcee.com.
Primele patru magazine TXM au fost deschise în Sighetu Marmației, Timișoara (două) și Târgu-Mureș.
“Deschiderea fiecărui magazin de pe piața românească ne demonstează că extinderea în România a fost o decizie excelentă. Există un interes foarte mare din partea clienților pentru produsele noastre. Magazinele din România au o cifră de afaceri medie mult mai mare decât în Polonia, calculate la suprafața de vânzare, pe care o considerăm foarte bună”, a declarat vicepreședintele TXM, Robert Kwiecień în publicația citată.
CITEȘTE ȘI Românii își cheltuiesc banii în magazine, restul europenilor pe servicii și călătorii. Comerțul va crește cu 7% în acest anÎn luna mai, TXM va deschide două magazine în Târgu Jiu și Iași, fiecare cu o suprafață de 400 metri pătrați, printre cele mai mari ale rețelei, situate în cadrul centrelor comerciale Kaufland.
TXM Textil Market are drept concurrent direct pe piața românească tot un retailer polonez - Pepco.
Mihaela Galațanu, head of research al companiei de consultanță imobiliară DTZ, spunea la sfârșitul anului trecut că TXM a anunțat o expansiune la fel de agresivă în România ca Pepco.
Pepco, parte a holdingului sud african Pepkor, a deschis primele magazine în România la sfârșitul anului 2014 și deține deja o rețea de 61 de unități.
TXM Textilmarket are circa 360 de magazine în Polonia, Slovacia, Cehia și România și face parte din grupul Redan.