Retailerul online de modă Fashion Days, parte a eMag, a înregistrat pe piața locală o cifră de afaceri de 119 milioane de lei în primele opt luni ale anului, cu 70% mai mare față de perioada similară a anului precedent. La nivelul grupului, în România, Bulgaria și Ungaria, vânzările Fashion Days au crescut cu 60%, până la 41,5 milioane de euro, în același interval.
La nivelul întregului an 2017, Fashion Days estimează o creștere de aproximativ 50% a cifrei de afaceri, față de 2016.
„Fashion Days este printre puținii jucători din regiune cu resurse suficiente pentru a se dezvolta accelerat, timp de mai mulți ani consecutiv, și cu abilitatea de a determina, practic, întreaga piață să se adapteze unui ritm de creștere alert. În România și regiunea în care suntem prezenți, ne-am propus, de la începutul anului, să creștem foarte mult pe toate palierele, atât la nivelul vânzărilor, a numărului de clienți, a brandurilor din ofertă și să accelerăm investițiile pentru a sprijini creșterile estimate.În cele trei țări în care suntem prezenți, de-a lungul timpului, peste 700.000 de clienți au comandat cu încredere de pe Fashion Days și, doar de la începutul anului, am vândut peste 2,18 milioane de produse”, a declarat Robert Berza, CEO Fashion Days.
Principalul canal de vânzare preferat de clienții Fashion Days a devenit telefonul mobil, spre care se îndreaptă și majoritatea eforturilor de comunicare ale brandului. În prezent, peste 40% din comenzi sunt plasate din aplicația pentru mobil Fashion Days.
Până la finalul anului, retailerul vrea să ofere noi opțiuni de livrare, prin showroom-urile eMAG și oficiile Poștei Române, soluții aflate deja în perioada de testare.
Fondată în 2009 de către antreprenori elvețieni, compania Fashion Days s-a extins și operează în prezent în România, Bulgaria și Ungaria. Din 2015, Fashion Days este parte a grupului eMAG.
În 2016, Fashion Days a obținut în România o cifră de afaceri de 136 milioane de lei, cu 29% mai mare față de anul precedent.