Retailerul online de optică Lensa își extinde prezența fizică pe plan local prin deschiderea unui nou magazin specializat, la Galați, investiție de circa 100.000 euro.
Astfel, rețeaua ajunge la opt showroom-uri și investiții cumulate de aproximativ 600.000 de euro.

În 2020, Lensa.ro a intrat pe piața de optică din Timișoara, Iași, Constanța, Craiova și Brașov. Iar anul acesta vizează deschiderea a noi magazine specializate în România, primul fiind cel de la Galați.
"Pandemia a adus foarte mulți români în fața calculatoarelor pentru o perioadă de timp mai mare decât în trecut, crescând riscul de afecțiuni oftalmologice și necesitatea de a face o verificare într-un magazin specializat", spune Daniel Crăciun, CEO al Lensa.ro.
Lensa.ro este un brand românesc deținut de antreprenorii Daniel Crăciun și Florin Niță, care după opt ani s-a poziționat între cei mai mari jucători pe piața de optică din România, având peste 200.000 de comenzi anual.