Retailerul Notino intră într-un nou mall din București. Compania cehă a înregistrat anul trecut cele mai bune vânzări de la înființare

Retailerul Notino intră într-un nou mall din București. Compania cehă a înregistrat anul trecut cele mai bune vânzări de la înființare
scris 2 apr 2019

Grupul Notino, retailer online ce comercializează parfumuri și produse de beauty din Europa, a înregistrat o cifră de afaceri de 328 de milioane de euro în 2018, o creștere de 18,5% față de cele 273 de milioane de euro înregistrate în 2017, cel mai bun rezultat financiar obținut de companie în cei 15 ani de activitate. 

Anul 2018 a adus creșteri și pentru volumul de vânzări, compania reușind să depășească cu 2,5 milioane de unități rezultatul anului 2017, ajungând la 29 de milioane de produse vândute.

Urmărește-ne și pe Google News
Curtea de Apel București a respins planul de reorganizare propus de Realitatea Media, care urmează să intre în faliment CITEȘTE ȘI Curtea de Apel București a respins planul de reorganizare propus de Realitatea Media, care urmează să intre în faliment

În România, vânzările au fost impulsionate de inaugurarea primului magazin în centrul comercial Promenada Mall. Compania continuă investițiile și anul acesta, deschizând un nou magazin în Mega Mall București. 

„Parfumurile reprezintă cel mai mare volum din produsele vândute, fiind urmate de produsele de make-up și îngrijire a pielii. Anul trecut am vândut 6 milioane de unități la nivel european,” a declarat Zbyněk Kocián, Director Comercial al companiei Notino.

Notino are propriul Centru de Logistică și Distribuție în Cehia, livrând anul trecut 7,5 milioane de colete către cele 22 de țări din Europa în care compania operează.

„Expediem, în medie, 25.000 de colete pe zi, iar acest număr crește de până la patru ori în sezonul sărbătorilor de iarnă. În acest moment, putem expedia peste 100.000 de pachete zilnic,” a declarat Tomáš Hofer, Director de Logistică al companiei Notino.

Cele mai bune rezultat au fost obținute de Notino în România, Polonia, Cehia, Germania și Slovacia. Vânzări în creștere au raportat și Austria, Franța și Bulgaria. În plus, anul acesta, liderul european în domeniul comerțului online de beauty intenționează să se extindă în Elveția, și totodată să crească rețeaua de magazine fizice. 

În 2018, Notino a avut o cifră de afaceri de 328 de milioane de euro și a vândut în total peste 29 milioane de produse.

Grupul a fost fondat în 2004 de către antreprenorul de origine cehă Michal Zámec. Sediul logistic global al companiei se află în Brno (Cehia), iar firma are birouri în mai multe țări.

De la lansarea sa, grupul a activat în diversele piețe sub mai multe denumiri (de exemplu aoro.ro în Romania, sau parfums.cz în Cehia).

viewscnt
Afla mai multe despre
notino
parfum
mall