Lidl își consolidează poziția pe piața locală, inaugurând anul acesta peste 15 magazine, în orașe precum Timișoara sau București, dar și în localități mai mici, precum Călărași sau Vălenii de Munte.
Ultimele două deschideri din acest an calendaristic sunt planificate pentru 21 decembrie, la Constanța și Tulcea, astfel că retailerul german va încheia anul cu 220 de magazine.
„2017 a fost un an foarte bun pentru noi, care ne-a adus și mai aproape de clienții noștri din întreaga țară. Am încercat să venim în întâmpinarea nevoilor și așteptărilor acestora nu numai prin produsele pe care le punem la raft, ci și prin construirea mai multor magazine cu formate speciale, optimizate în funcție de specificul zonei unde sunt situate”, a spus Frank Wagner, Președintele Consiliului de Conducere Lidl România.
Pentru a optimiza procesul de distribuție în contextul extinderii rețelei de magazine, Lidl a demarat în 2017 construcțiile celui de-al cincilea sediu logistic, situat în localitatea Cordun, în apropierea orașului Roman. Acesta va asigura aprovizionarea rețelei de magazine Lidl din zona Moldovei.
Retailerul a intrat pe piața locală în 2010, când a preluat de la grupul Tengelmann cele aproximativ 100 de magazine de discount Plus. Retailerul este parte a grupului german Schwarz, care mai deține în România rețeaua de hipermarketuri Kaufland, liderul pieței locale de retail.
Lidl este unul dintre cele mai mari lanțuri de magazine din Europa, activând în 27 de țări europene și având peste 140 de centre logistice ce asigură aprovizionarea a aproximativ 10.000 de magazine.
Cu mai mult de 215.000 de angajați, Lidl se numără printre primii 10 comercianți de produse alimentare la nivel mondial.