Retailerul danez de mobilă, decorațiuni și textile pentru casă JYSK a ajuns la 40 de magazine în România, după ce s-a extins cu 14 unități noi în anul financiar 2015-2016, pe care l-a încheiat cu afaceri cu 61% mai mari, de 223 milioane lei (circa 50 milioane euro).
Pentru aceeași perioadă, JYSK a raportat un EBIT de 28 de milioane de lei, cu 180% mai mare în comparație cu anul 2014/2015.
“Rezultatele foarte bune de anul acesta continuă trendul ascendent al ultimilor ani. Printre motivele pentru care am crescut atât de mult se numără ofertele noastre excelente, campaniile săptămânale și o gamă de produse adecvată pieței românești”, spune Alex Bratu, Country Manager JYSK România.
În ultimul an, vânzările au crescut foarte mult în special la categoria de saltele – unul cele mai căutate produse ale brandului, și mobilier de interior.
JYSK a intrat pe piața din România în 2007, când a deschis primul magazin în Oradea, iar acum are 40 de magazine în România și aproape 500 de angajați.
Grupul JYSK Nordic, care activează în 45 de țări, a anunțat cifre record pentru anul financiar 2015-2016, cu o cifră de afaceri de 3,12 miliarde de euro și un EBIT de 422 milioane de euro.
Primul magazin JYSK s-a deschis în Danemarca în anul 1979, iar în prezent grupul deține peste 2.400 de magazine și 21.000 de angajați