Afacerile Lem’s, rețeaua de magazine a producătorului de mobilă Lemet din Câmpina, controlat de familia Rizea, au ajuns în primele nouă luni ale anului la 214,3 milioane lei (47,5 milioane euro), în creștere cu 14% față de perioada similar a anului trecut, a anunțat compania.
În perioada menționată, Lem’s a investit 10 milioane lei în extinderea rețelei de magazine.
“Anul acesta am deschis 6 noi showroomuri Lem’s, 3 dintre ele în centre comerciale mari din țară. Ne-am concentrat atenția pe Transilvania, Oltenia, dar și București. În Capitală, acum aproape 2 luni ne-am amenajat un nou magazin, de 1.400 metri pătrați, în incinta Parklake. Extinderea de anul acesta a venit ca urmare a interesului pentru mobila Lem’s”, a declarat Adrian Rizea, directorul general și fondatorul Lemet.
Lem’s a deschis magazine anul acesta în Sibiu, Brașov, Râmnicu Vâlcea, Horezu, Craiova și București și numără în prezent aproape 80 de magazine la nivel national.
Cele mai căutate produse ale companiei sunt canapelele și fotoliile.
“Canapelele au fost dintotdeauna cele mai căutate produse ale noastre, de aceea ne-am și concentrat pe dezvoltarea a câtor mai multe game și finisaje, pentru a le oferi clienților nostri posibilitatea alegerii”, a arătat Rizea.
În acest an, compania vrea să-și mențină rata de creștere a afacerilor între 9-10%, nivel înregistrat în 2015, când a ajuns la un rulaj de 279 milioane lei (62 milioane euro), a anunțat compania.
Anul trecut, afacerile companiei au urcat cu 9,4%, motoarele creșterii fiind consolidarea gamei de canapele, datorită investițiilor pe zona de tapițerie, lansarea unei noi game de mobilă pentru living și deschiderea a șase magazine Lemet.
Fabrica Lemet din Brebu (județul Prahova) a fost înființată în 1991, halele de producție și depozitare ocupând o suprafață de peste 36.000 metri pătrați.
Pe platforma Lemet de la Brebu și în rețeaua de magazine lucrează peste 1.350 de angajați.