Retailerul ceh Bonami, care a intrat pe piața din România în octombrie anul trecut, lansează în noaptea de joi spre vineri o ofertă de Black Friday, care va dura tot weekendul. Cu ocazia acestui eveniment, retailerul estimează venituri de 4 ori mai mari comparativ cu o zi obișnuită din luna noiembrie.
Kasparov vine în premieră în România. Detalii AICI
O a doua rundă de oferte promoționale va organizată la finele săptămânii viitoare, între 24- 26 noiembrie, ocazia cu care retailerul va oferi reduceri de până la 85%.
“Bonami așteaptă în această perioadă cele mai mari venituri de pe tot parcursul anului, cea mai mare creștere înregistrând-o site-ul românesc. Vom avea reduceri între 40 și 85% pentru peste 1600 de produse din cele mai populare categorii printre care lenjerii de pat, covoare, accesorii pentru organizare. Este o diferență importantă față de anul trecut când am avut în ofertă doar 370 de produse cu reduceri de până la 70%. De asemenea, venim cu noi campanii exclusive și în week-end-ul următor’’, a afirmat David Siska, CEO Bonami.
CITEȘTE ȘI Vodafone România oferă de Black Friday reduceri la toate smartphone-urile din portofoliu și la abonamenteRerailerul ceh a înregistrat o cifră de afaceri de circa 2 milioane de euro în primele nouă luni din acest an, potrivit datelor furnizate de către companie.
Bonami a intrat pe piața locală în urmă cu aproximativ un an, iar România a fost a treia piață pe care retailerul online a decis să se lanseze, după Slovacia și Polonia.
Bonami comercializează online mobilier, decorațiuni și produse pentru casă, având în portofoliu circa 15.000. de produse.