Campionatul Mondial de Fotbal 2018, desfășurat în perioada 14 iunie – 15 iulie, a crescut numărul comenzilor online de mâncare pe piața locală, în condițiile în care 62% din totalul comenzilor au fost înregistrate în apropierea orelor de difuzare a meciurilor, potrivit datelor platformei online foodpanda.ro.
În topul celor mai comandate preparate în serile cu meciuri au fost mâncarea chinezească, urmată de bucătăria internațională, sandwich-uri, mâncare libaneză și preparate ale bucătăriei italienești, scrie News.ro.
”Suporterii nu s-au rezumat doar la a comanda online mâncare, ci au cumpărat și băuturi care să se potrivească preparatelor alese. Aproximativ 63% din totalul comenzilor au inclus și băuturi, cele mai cerute fiind sucurile carbogazoase, berea și apa plată și minerală”, se arată în comunicat.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Astfel, suma medie cheltuită de românii care au comandat de pe platformă în timpul meciurilor a fost de circa 55 lei. Cea mai mare comandă a fost de 704 lei, a fost făcută din București și a conținut opt sortimente de pizza și apă minerală.
”În timpul Campionatului Mondial de Fotbal comenzile online au crescut semnificativ, cei mai mulți dintre clienții foodpanda preferând să comande acasă. De regulă, suporterii aleg preparatele care se potrivesc cu berea sau cu sucurile carbogazoase, precum pizza, burgeri, sandwich-uri sau shaorma”, a declarat Radu Bălăceanu, Country Manager Foodpanda România.
Cele mai multe comenzi au fost făcute de către clienții foodpanda în prima zi a Campionatului Mondial, pe 14 iunie. De asemenea, pe toată durata calificărilor pentru turneul final, până pe 28 iunie, s-a menținut un număr ridicat al comenzilor.
Cel mai aglomerat interval de livrare a comenzilor a fost cel între 19:00 - 20:00, românii preferând să comande mâncare acasă.