Expo Market Doraly, centru specializat în articole pentru casă și produse alimentare din apropierea Bucureștiului, va investi 1 milion de euro în lansarea propriei platforme de e-commerce Doraly.ro, prin care chiriașii complexului comercial vor avea posibilitatea să vândă și online produsele pe care le vând în magazinele fizice, mutare anunțată în luna februarie.
"În momentul de față sunt 550 de importatori, producători și distribuitori care comercializează aproximativ 550.000 de produse. Crearea unei platforme online pe care ei să își poată lista marfa este un pas natural în epoca digitală în care trăim astăzi", spune Alexandru Rusu, CEO Doraly.
În parcul comercial Doraly sunt vândute atât produse pentru casă și familie, iluminat și electrice, articole sanitare, bricolaj, produse pentru grădină, birotică și echipamente de birou, articole de sport și pentru diverse hobby-uri, scule și unelte, mic mobilier, articole pentru HORECA, cât și produse alimentare, băuturi alcoolice și non-alcoolice. Prețurile sunt variabile în funcție de cantitatea cumpărată, iar această caracteristică va fi preluată și pe platforma online.
CITEȘTE ȘI CONFIRMARE AS Company, printre companiile de top pe piața jucăriilor din Grecia, a venit în România pentru a se lupta cu Jumbo“Se lucrează la implementarea a două depozite specializate în colectarea și transportul produselor comandate online de la comercianți. Amplasarea ne avantajează din punct de vedere logistic, fiind aproape de centură. Mai mult, avem în plan atât dezvoltarea a două noi pavilioane, P9 și P10, cu acces direct din DN2, cât și modernizarea unui pavilion existent.” a continuat Alexandru Rusu.
Dezvoltat pe 260.000 metri pătrați, parcul comercial Doraly cuprinde 31 de pavilioane cu o suprafață totală închiriabilă de peste 84.000 metri pătrați, având peste 850 de spații comerciale și aproximativ 5.000 de locuri de parcare, inclusiv subterane. Acesta găzduiește 550 de producători, importatori și distribuitori, care comercializează într-o gamă variată produse alimentare și non-alimentare, oferind în total peste 550.000 de articole.
Specialiștii afirmă că în 2018, comerțul electronic local poate trece bariera de 3 miliarde euro.