Categoria ceasurilor premium, cu prețuri ce depășesc 800 de lei, generează, în prezent, 15% din totalul comenzilor pe WatchShop.ro, iar tendința pasionaților de ceasuri pentru achiziții de produse premium, care se diferențiază și prin mecanisme de calitate, se va accentua pe parcursul anului, consideră retailerul.
Peste 15% din vânzările de ceasuri premium vor fi generate anul acesta de brandul american Ingersoll, ceasul oficial al Armatei Americane, mai spun reprezentanții magazinului.
„Ne așteptăm ca, anul acesta, vânzările de ceasuri premium să depășească 20% din totalul înregistrat pe WatchShop.ro. Achizițiile de ceasuri dintr-o categorie superioară de preț reprezintă o tendință care se impune și în România și pe care o susținem prin diversificarea portofoliului de produse și introducerea de noi branduri exclusive în shop”, a declarat Dragoș Diaconu, CEO WatchShop.ro.
CITEȘTE ȘI Spațiul din centrul Capitalei părăsit de mulți ani de Kenvelo, în sfârșit ocupat. Mega Image se instalează mai puternic în mijlocul BucureștiuluiAnul trecut, 70% dintre ceasurile vândute pe WatchShop.ro au fost ceasuri bărbătești, 25% pentru damă, iar 5% fac parte din categorii speciale, precum ceasurile tematice și cele pentru copii.
WatchShop.ro are un portofoliu de peste 12.000 de modele disponibile, de la circa 80 de branduri renumite la nivel mondial.