Retailerul Profi, deținut de fondul de investiții Mid Europa, cu cea mai extinsă rețea de magazine din țară, a lansat un nou tip de magazin - ProfiGo, ce combină funcționalitățile magazinului de proximitate cu cele ale unuia de convenience (soluții rapide de consum).
Primele două magazine au fost deschise la Timișoara.
“În momentul de față, acest segment nu este realmente reprezentat în retailul românesc, așa că intervenim pentru a-l oferi,” a declarat Pawel Musial, directorul general Profi. “După părerea mea, putem câștiga această piață.”
Noul format a fost anunțat pentru prima oară anul trecut, în septembrie, la inaugurarea magazinului concept Profi de la Ploiești, în cadrul căruia era testat ca zonă de convenience. În curând, o serie de magazine Profi City vor fi remodelate în așa fel încât să capete noua înfățișare ProfiGo, spun reprezentanții retailerului.
Astăzi, Profi este rețeaua cu cea mai mare acoperire geografica din România, cu peste 1.400 de magazine.
Cu peste 22.000 de angajați și un ritm de creștere ce depășește 200 de magazine pe an, Profi țintește spre a doua poziție din retailul românesc în anul 2024, și ulterior chiar mai sus.