Retailerul Profi, deținut de fondul de investiții polonez Enterprise Investors, își extinde activitatea în zona rurală, sub brandul LOCO, și deschide , sâmbătă, primele 11 magazine, a anunțat compania.
“Studiem de mai multă vreme posibilitatea de a duce adânc în teritoriu bogată noastră oferta de produse de calitate la prețuri bune și, iată, a sosit momentul cândtrecem la fapte. Am testat îndelung acest concept prin intermediul magazinelor noastre experimentale MINI și acum știm cum se prezintă formatul cel mai potrivit de comerț civilizat care să contribuie la îmbunătățirea vieții localnicilor. Am denumit acest format LOCO”, a declarat Daniel Cîrstea, directorul general al PROFI Rom Food.
Cele 11 magazine LOCO se află la Panticeu (Cluj), Aghiresu Fabrici (Cluj), Matcă (Galați), Odobești (Vrancea), Bălan (Harghita), Tinca (Bihor), Segarcea (Dolj), Miercurea Nirajului (Mureș), Lovrin (Timiș), Gătaia (Timiș) și Anina (Caraș Severin).
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Magazinele vor comercializa o gamă de aproximativ 2.500 de produse, diferită de cea din unitățile Standard și City, cuprinzând și o serie de unelte și scule, butoaie, articole de grădină (furtun, găleată, sfoară), textile, menaj și sticlărie, în timp ce varietatea produselor pe care în mod normal localnicii și le produc oricum în propriile gospodării, cum ar fi lactatele, brânzeturile, legumele și fructele, este mai restrânsă.
Fiecare magazin LOCO va avea între 11 și 15 angajați.
Rețeaua Profi numără 324 de magazine și aproape 8.000 de angajați. Retailerul vrea să deschidă circa 100 de magazine pe an și să ajungă la 500 de unități la sfârșitul anului 2016.