Producătorul român de cosmetice Farmec anunță o creștere a vânzărilor pe piața externă de circa 36% între 2014 – 2017, datorită implementării de noi politici comerciale pentru partenerii străini, dezvoltării de produse adaptate particularităților anumitor piețe de desfacere, dar și extinderii portofoliului.
"Majorarea vânzărilor cu 36% în ultimii 3 ani este rezultatul unei analize aprofundate a caracteristicilor fiecărei piețe și, în consecință, a diversificării gamelor cu produse ce corespund acestor cerințe și nevoi distincte", spune Ioana Turdean, Manager Vânzări Externe Farmec.
Strategia de expansiune pe piața externă a producătorului clujean vizează, printre altele, și deschiderea în sistem franciză a magazinelor de brand Farmec și Gerovital, pas estimat pentru acest an.
CITEȘTE ȘI Tranzacție: Producătorul de textile din România pentru grupul italian Max Mara, o afacere de familie din Brașov, a fost cumpărat de un grup austriac, printre cele mai importante din EuropaLa nivel global, produsele Farmec sunt comercializate în peste 30 de state, iar în Europa compania este prezentă cu 7 magazine, deschise de parteneri (3 centre în Spania, 2 în Italia și câte un spațiu în Grecia și Ungaria).
La sfârșitul anului 2017, rețeaua de magazine de brand deținute de Farmec la nivel național cuprindea 8 magazine Farmec amplasate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara și 13 magazine Gerovital, care se găsesc în Cluj-Napoca, București (3 magazine), Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați și Râmnicu Vâlcea