Producătorul de tricotaje Promar Textil din Brașov, o afacere de familie care a ajuns să furnizeze tricotaje de damă pentru grupul italian Max Mara, dar care și-a lansat pe piață și propriile branduri, Omme și Wednesday, a încheiat anul trecut cu afaceri cu peste 40% mai mari și a revenit la un profit net de 2 milioane de lei, după o scădere la jumătate în anul precedent.
Afacerile firmei au totalizat anul trecut 21 de milioane de lei.
În 2015, cifra de afaceri scăzuse la 15 milioane de lei, iar profitul a fost cu 47% mai mic decât în 2014, de circa 1 milion de lei.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În 2014, la 20 de la înființare, Promar Textil a raportat o cifră de afaceri de 17 milioane de lei.
Anul trecut, compania avea 232 de angajați.
Compania, deținută de soții Aurelian și Doinița Moraru, a fost înființată în 1994, iar 5 ani mai târziu producea tricotaje de damă pentru grupul Italian Max Mara.
În 2009, compania și-a lansat pe piață propriile branduri: Omme și Wednesday.
În 2015, Promar Textil a investit 4,5 milioane euro în deschiderea unei spălătorii profesionale în Brașov, sub numele de Kromatic. Spălătoria Kromatic lucrează în prezent cu hoteluri de 4-5 stele din România, precum Hilton, dar și cu mai multe companii din sectorul medical și din industrii precum cea alimentară și cea prelucrătoare.