Celebrul magazin parizian Colette se închide după 20 de ani

Celebrul magazin parizian Colette se închide după 20 de ani
scris 12 iul 2017

Una dintre cele mai renumite destinații pentru consumatorii de fashion își închide porțile, în condițiile în care fondatoarea sa, Colette Roussaux, a decis să se retragă din activitate. Împreună cu fiica sa, aceasta asigura selecția de produse care a făcut celebru în întreaga lume concept-store-ul parizian. Spațiul din Rue Saint-Honoré ar putea fi preluat de Saint Laurent.

"Cum toate lucrurile bune trebuie să aibă și un sfârșit, după 20 de ani minunați, Colette își va închide porțile pe 20 decembrie anul acesta. Pentru Colette Roussaux a venit timpul să-și acorde timp pentru sine, iar Colette nu poate exista fără Colette", a anunțat astăzi compania, într-o declarație.

Urmărește-ne și pe Google News

"Sunt în derulare negocieri cu Saint Laurent și am fi mândri ca un brand cu o astfel de istorie, cu care am colaborat frecvent, să preia adresa noastră. Ne bucură interesul serios exprimat de Saint Laurent pentru acest proiect, care ar putea reprezenta o oportunitate bună și pentru angajații noștri", a precizat Collette.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Magazinul a fost fondat în 1997 de către Colette Roussaux și a fost condus în ultimii ani de fiica acesteia, Sarah Andelman. Andelman este apreciată pentru simțul cu care asigura mixul eclectic de produse de lifestyle, combinând branduri de lux, dar și de stradă, care au făcut din Colette una dintre cele mai apreciate destinații pariziene de fashion. Creatorul de modă Karl Lagerfeld declara într-un interviu că obișnuiește să cumpere frecvent de la Colette pentru că au produse pe care nu le mai are nimeni în altă parte și că rețeta nu poate fi copiată ușor de alte magazine, deoarece  succesul se bazează pe Colette Roussaux și fiica sa, “implicate 200%” în activitate.

Magazinul vinde, pe trei etaje, aproape orice, de la produse de nișă, bijuterii, ceasuri, cărți, jucării,  la souveniruri cu prețuri accesibile și tricouri, găzduind lansări exclusive de branduri, produse speciale, reviste independente.

Un succes pe care l-a repetat într-un context în care și alte magazine concept din lume au crescut rapid. Corso Como 10, deschis în 1990 la Milano, s-a extins apoi la Seul, Shanghai și Beijing, iar anul viitor va ajunge la New York. Dover Street Market, deschis în 2003 la Londra, s-a extins trei ani mai târziu la Tokyo, iar în 2013 la New York.

Saint Laurent, care negociază în prezent preluarea spațiului din Rue Saint-Honoré, nu s-a aflat întotdeauna în relații cordiale cu Colette. După decizia schimbării numelui companiei din Yves Saint Laurent în Saint Laurent, eliminând prenumele creatorului care a fondat-o, Colette a lansat o serie de tricouri-parodie “Nu există Laurent fără Yves”. Directorul comercial al Saint Laurent a cerut ca tricourile să fie eliminate de Colette din magazinul online, iar președintele companiei i-a trimis lui Sarah Andelman o scrisoare în care o acuza că vinde produse contrafăcute, ce aduc prejudicii brandului YSL, motiv pentru care vor pune capăt relației de business. Andelman a vândut restul colecției de tricouri în magazine, renunțând la canalul online și anunțând “Am fost excomunicați!”

viewscnt
Afla mai multe despre
colette
paris
fashion