Producătorul berii Corona nu va aduce nicio modificare strategiei sale de publicitate, în pofida asemănării nefericite a numelui cu coronavirusul mortal, relatează CNN Business.
Constellation Brands, care produce mai multe variante ale popularei beri lager, a anunțat într-un comunicat că clienții săi ”înțeleg că nu există nicio legătură între virus și afacerea noastră”, arată news.ro.
”Vânzările de bere Corona sunt foarte solide și aprreciem sprijinul constant al fanilor noștri”, declarat purtătorul de cuvânt al Constellation Brands, Stephanie McGuane.
CITEȘTE ȘI FOTO Auchan reacționează după ce magazinele au fost luate cu asalt de români pentru a-și face rezerve de alimente”Publicitatea pentru Corona corespunde cu campania pe care o derulăm de 30 de ani și se bazează pe încrederea puternică a clienților”.
Răspândirea coronavirusului nu ar fi putut avea loc într-un moment mai prost pentru Constellation, care cheltuiește 40 de milioane de dolari pentru lansarea noii beri hard seltzer sub brand Corona. O parte din promovare include un tweet sponsorizat care a provocat critici pentru utilizarea frazei ”coming ashore soon" (ajunge la țărm în curând n.r.)
Două sondaje publicate în această săptămână arată că brandul Corona are de suferit din cauza reacțiilor negative.
CITEȘTE ȘI FOTO Tranzacție - Proprietarii celor mai înalte restaurante din București cumpără un nou local la înălțime5W Public Relations a arătat că 38% dintre americani nu ar cumpăra ”sub nicio formă” Corona din cauza epidemiei, iar alți 14% au spus că nu ar comanda în public Corona. Studiul a fost realizat în rândul a 737 de băutori de bere din Statele Unite.
Într-un alt studiu, efectuat de YouGuv, intenția consumatorilor de a cumpăra Corona a scăzut la cel mai redus nivel din ultimii doi ani. Studiul mai arată că scorul de favorabilitate al Corona a scăzut semnificativ de la începutul anului.
CITEȘTE ȘI FOTO Magazinul București, clădirea-simbol din centrul istoric al Capitalei, este gata să reintre în circuitul comercialCăutările online pentru "corona beer virus" au crescut la începutul lunii februarie, dar între timp au scăzut.
Acțiunile Constellation Brands au scăzut joi cu 8%, în contextul unui declin general al pieței, pe fondul creșterii temerilor provocate de coronavirus. Numărul cazurilor a urcat vineri la 83.577, la nivel global. Aproape 3.000 de oameni au murit din cauza virusului.