Retailerul irlandez de îmbrăcăminte Primark, una dintre cele mai mari companii în domeniu, care își vinde produsele la prețuri reduse, a început recrutările de personal pentru intrarea în România.
Ce se va întâmpla pe piața de retail din România, cum pot fi atrași mai mulți clienți profitând de ridicarea restricțiilor, cum poți îmbina eficient canalul de vânzare online cu magazinul fizic va fi explicat la PROFIT E-Commerce.
Videoconferința, programată pentru 13 octombrie, este organizată cu sprijinul Alpha Bank, urmând să fie transmisă în direct și la PROFIT NEWS TV
Compania caută de la lucrători în magazine și consilier vânzări la specialiști în resurse umane, Team Manager și Deputy Store Manager.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Eduard Moise a fost anterior Regional Sales Manager la New Yorker și Store Manager la H&M, relevă date analizate de Profit.ro.
Primark și-a anunțat intrarea în România la începutul anului, confirmând informațiile anunțate de Profit.ro încă din 2017.
Compania a anunțat că va intra în România, prin deschiderea primului magazin, în București, localizat în centrul comercial ParkLake. Noul magazin va marca intrarea Primark pe cea de-a patra piață central și est europeană, dupa inaugurarea magazinelor sale din Slovenia, Polonia și Cehia, din ultimii ani.
Ulterior a anunțat că ia în calcul și AFI Cotroceni.
După ce a devenit o prezență importantă pe străzile comerciale britanice, Primark se extinde în Europa și Statele Unite, după ce și-a triplat suprafețele de vânzare la circa 1,2 milioane de metri pătrați în ultimul deceniu.
CITEȘTE ȘI Philip Morris International începe comercializarea în România a dispozitivului lil SOLID 2.0 introdus de IQOS pentru a accelera progresul către un viitor fără fumSpre deosebire de majoritatea retailerilor de îmbrăcăminte, Primark se bazează în totalitate pe magazinele fizice.
Primark, un retailer irlandez, lansat la Dublin în urmă cu peste 50 de ani, are mai multe de 400 de magazine pe 14 de piețe și peste 70.000 angajați.
Primark își propune să se extindă și în Franța, Italia și Peninsula Iberică, astfel încât să atingă un număr total de 530 de magazine în cinci ani.