Retailerul de bricolaj Praktiker continuă procesul de remodelare a rețelei, demarat la începutul acestui an, și redeschide pe 28 octombrie încă patru magazine sub noul concept în București (Militari), Cluj, Iași și Timișoara.
Primul magazin Praktiker remodelat a fost cel din Vitan, a cărui redeschidere a avut loc în luna iulie.
”Remodelarea fiecărui magazin reprezintă o investiție de 400.000 de euro din partea companiei și este un proces pe care îl implementăm ca urmare a dorinței (...) de a îmbunătăți experiența pe care acesta o are la cumpărături în magazinele Praktiker”, a declarat Isabelle Pleska, Director General al Praktiker România.
CITEȘTE ȘI Praktiker România lansează oficial magazinul onlineToate magazinele remodelate au același concept, printre principalele schimbări numărându-se:
• Introducerea unor game de produse noi, mai potrivite cu așteptările clienților din toate categoriile: entry, middle sau high;
• Concept nou de semnalistică în magazin: afișele de orientare, cele de preț și promoțiile sunt mai vizibile, mai dinamice și mai uniforme;
• Strategie nouă de merchendising: produsele sunt aranjate la raft astfel încât să faciliteze procesul de alegere și achiziție;
• Informații locale de vânzare pentru produsele care necesită detalii suplimentare la achiziție;
• Zone expo îmbunătățite, de unde clienții se pot inspira pentru idei de amenajare.
În magazinele remodelate, clienții pot comanda online pe www.praktiker.ro și pot răsfoi cataloagele Praktiker pentru inspirație la cumpărături, pe un ecran tactil tip „INFO POINT” amplasat direct în magazin.
Procesul de remodelare va continua cu alte locații Praktiker, urmând ca până la sfârșitul anului 2017, retailerul să replice acest concept în toată rețeaua.
Praktiker are o rețea 27 de magazine în 23 de orașe din țară.
Praktiker România a fost preluată de la compania germană Praktiker AG, în 2014, de omul de afaceri român de origine turcă Omer Susli.
În 2015, vânzările retailerului au crescut ușor, cu 3,2%, până la 607,8 milioane de lei (136,6 milioane de euro). Pentru tot anul 2016, ținta este de asemenea o creștere de 10%, ceea ce ar duce afacerile la circa 152 de milioane de euro, față de cele 136,6 milioane de euro raportate pentru anul anterior.
Principalii jucători din piața locală de bricolaj sunt Dedeman, Praktiker, Hornbach, Leroy Merlin, Brico Dépôt sau Mr Bricolage.