Filiala locală a retailerului olandez Used Products, specializat în vânzarea de produse noi și pre-utilizate, a raportat afaceri de peste jumătate de milion de euro în primele nouă luni din 2020, o creștere mai mare de 100% față de aceeași perioadă a anului trecut, când cifrele însumau 250.000 de euro.
Până la finele anului, Alexandru Săsărman, 34 ani, antreprenorul clujean care a deschis, alături de soția sa Ramona, 35 ani, prima franciză Used Products în România în 2018, se așteaptă să înregistreze o cifră de afaceri de circa 750.000 de euro și un profit net de peste 200.000 euro.
Magazinul Used Products din Cluj-Napoca, care are în medie 800-900 de clienți lunar, a fost deschis în 2018 în urma unei investiții de peste 100.000 de euro.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
La ora actuală, compania olandeză are în jur de 60 de magazine în cinci țări: Olanda, Belgia, Spania, România și, de curând, Germania.
În România, compania intenționează să se extindă și este în căutare de parteneri pentru orașele mari: București, Timișoara, Constanța, Iași, Brașov, Sibiu, Oradea și Arad.
„Suntem, în prezent, în etape diferite de discuție pentru București, Sibiu și Timișoara, condițiile de acceptare în lanțul de francize sunt flexibile, însă fiecare potențial candidat trebuie să treacă printr-un proces riguros de selecție”, explică Alexandru Săsărman.
Compania Used Products, fondată în 1997 în Alkmaar, Olanda, se extinde în sistem de franciză și vinde atât produse noi, cât și folosite. Clienții companiei pot cumpăra, vinde, si face schimburi de produse – de la telefoane și laptopuri, la ceasuri, biciclete sau jocuri, atât online cât și offline în magazinele rețelei.