PepsiCo a stabilit un nou obiectiv pentru reducerea conținutului de zahăr în băuturi

PepsiCo a stabilit un nou obiectiv pentru reducerea conținutului de zahăr în băuturi
scris 17 oct 2016

PepsiCo a stabilit un nou obiectiv pentru reducerea conținutului de zahăr în băuturile răcoritoare comercializate la nivel mondial, până în 2025, relatează Reuters.

Compania intenționează ca până în 2025 cel puțin două treimi dintre băuturi să aibă până la 100 de calorii provenite din adaosul de zahăr în dozele standard de 350 de ml, față de 40% în prezent, scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News

Obiectivul, care urmează să fie îndeplinit prin introducerea mai multor băuturi cu un nivel scăzut sau zero de calorii și prin modificarea formulei unor băuturi existente, a fost stabilit pe fondul presiunilor la care sunt supuse PepsiCo și Coca-Cola din partea experților în domeniul sănătății și a guvernului, care le acuză că produsele lor provoacă obezitate și diabet.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Potrivit PepsiCo, noul obiectiv este mai ambițios decât ținta anterioară de reducere cu 25% a conținutului de zahăr în anumite băuturi, pe anumite piețe, până în 2020.

eMAG vrea să introducă plata facturilor la utilități, pe site sau automat, fără costuri suplimentare CITEȘTE ȘI eMAG vrea să introducă plata facturilor la utilități, pe site sau automat, fără costuri suplimentare

"Știința  a evoluat”, a spus Mehmood Khan, director la PepsiCo pentru cercetare și dezvoltare.

El a dat ca exemplu apariția unor noi arome care necesită mai puțin îndulcire, afirmând că nu este vorba doar despre gustul dulce ci despre înțelegerea aromelor.

Organizația Mondială a Sănătății a recomandat în această lună introducerea de taxe pe băuturile care conțin zahăr, așa cum au procedat Franța și Mexic, pentru reducerea consumului și îmbunătățirea sănătății.

Producătorii de băuturi răcoritoare sunt însă împotrivă.

Contrar numelui, PepsiCo generează numai 12% din veniturile anuale din faimosul brand cu același nume. Compania obține 25% din venituri din băuturi răcoritoare carbonatate ca Mountain Dew, iar restul din apă minerală și juice-uri precum marca Tropicana, plus snack-urile și produse cum ar fi humus-ul și guacamole.

Obiectivele pentru 2025 includ și reducerea conținutului de sare și grăsimi saturate.

viewscnt
Afla mai multe despre
pepsico