Pepco Group încetinește programul de deschidere a unor noi magazine

Pepco Group încetinește programul de deschidere a unor noi magazine
scris 19 oct 2023

Pepco Group, retailerul european cu discount care a emis două avertismente de profit luna trecută, își va încetini programul de deschidere a unor noi magazine, pentru a se concentra pe reconstruirea profitabilității, potrivit unui anunț al companiei, citat de Reuters.

Profit.ro organizează pe 23 octombrie Profit E-commerce - Ediția a IV-a, cu sprijinul  Alpha Bank, Mastercard, Nordis Group, Asociației Române a Magazinelor Online (ARMO), eShopTen, UniCredit Bank.

Programul evenimentului poate fi văzut AICI

Grupul listat la Varșovia, care deține mărcile Pepco și Dealz în Europa și Poundland în Marea Britanie, a declarat miercuri că va deschide cel puțin 400 de magazine noi în exercițiul financiar 2023/2024, în scădere de la 668 în 2022/23. Pepco a încheiat anul 2022/23 cu 4.629 de magazine, scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News
Ajutor de stat de 10.000 lei la hectar, avizat pentru producătorii de căpșune, deși Guvernul nu-l susține CITEȘTE ȘI Ajutor de stat de 10.000 lei la hectar, avizat pentru producătorii de căpșune, deși Guvernul nu-l susține

Pepco, care a găzduit o zi a pieței de capital în Polonia, a declarat că va revizui, de asemenea, programul de renovare a magazinelor din activitatea sa de bază în Europa Centrală și de Est.

Ambele măsuri fac parte dintr-un plan de reconstruire a profitabilității prin adoptarea unei abordări mai disciplinate a creșterii și a cheltuielilor de capital pentru investiții în cadrul grupului.

”Trebuie să ne reorientăm asupra obținerii unei creșteri mai măsurate, făcând mai puțin, pentru a obține mai mult, cu un accent mai mare pe îmbunătățirea profitabilității și a generării de numerar în afacerea noastră stabilită”, a spus președintele executiv Andy Bond.

Mierea în amestec, etichetată în România obligatoriu cu procentele țărilor de proveniență, în ciuda opoziției CE CITEȘTE ȘI Mierea în amestec, etichetată în România obligatoriu cu procentele țărilor de proveniență, în ciuda opoziției CE

Pe 28 septembrie, grupul și-a redus perspectivele de profit pentru a doua oară în mai puțin de trei săptămâni, dând vina pe un mediu comercial ”din ce în ce mai dificil” în Europa Centrală și de Est și o pierdere a concentrării din partea conducerii.

Acțiunile Pepco au scăzut cu 27% în ultimul an.

Bond a spus că, în ciuda contextului actual de piață, este încrezător în viitorul grupului, subliniind ” bilanțul solid și fluxul de numerar operațional rezistent”.

viewscnt
Afla mai multe despre
pepco
magazine