Retailerul Penny România, din grupul german REWE, a depășit anul trecut pragul de 1 miliard de euro în privința cifrei de afaceri, cu o rețea formată din peste 300 de magazine. Compania va continua în acest an programul agresiv de extindere, cu 30 de noi magazine și, în plus, va finaliza procesul de modernizare a întregii rețele, lansat în urmă cu 2 ani.
“România este o piață strategică, esențială pentru noi. Derulăm un program de investiții fără precedent în România, ne extindem aici mai puternic decât pe orice altă piață, cu un volum de investiții planificat de 1 miliard de euro până în 2029. Ne vom dubla rețeaua, de la 300 la 600 de magazine, și vom avea un ritm anual al deschiderilor de până la 45 de magazine noi”, a declarat Michael Jäger, board member REWE International.
Pentru al 7-lea an la rând, Penny România a avut cea mai mare creștere din grup, raportând o valoare a afacerilor de 5,39 miliarde lei, mai mare cu 14% față de anul anterior, și o creștere a numărului de clienți de 9%.
CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV Bogdan Maioreanu, Analist eToro: Europa ar putea supraviețui fără gazul rusesc iarna viitoare, dar există câteva problemeCompania a investit anul trecut 542 de milioane de lei în modernizarea și extinderea rețelei de magazine și construirea unui nou centru logistic în Filiași, județul Dolj. Penny a deschis 25 de magazine în noul format și a încheiat anul cu un total de 301 de magazine.
Penny are acum peste 5.800 de angajați, 308 magazine și patru centre logistice, la Ștefăneștii de Jos (lângă București), Turda, Bacău și Filiași.
Grupul german REWE, unul dintre cei mai mari retaileri din Europa, a avut anul trecut vânzări de 76,5 miliarde de euro.