Marketplace-ul a devenit un canal principal de vânzări pentru mulți retaileri în ultimul an – tendință accelerată de digitalizarea în contextul pandemiei – și va continua să genereze venituri importante jucătorilor din comerțul online, odată ce și comportamentul de consum al clienților s-a schimbat.
Esteto.ro, unul dintre cele mai importante magazine online pentru femei, cu prezență regională, în România, Ungaria și Bulgaria, a înregistrat în primele 5 luni ale anului o creștere cu 87% a vânzărilor în propria platformă marketplace, Esteto Marketplace, față de aceeași perioadă a anului trecut. Funcționalitățile premium ale platformei, diversitatea sellerilor și calitatea serviciilor pe întreg lanțul de vânzare, precum și o apetență crescută a clienților pentru comerțul online au dus la creșterea vânzărilor în acest interval.
În prezent, Esteto Marketplace are 517 magazine partenere înscrise în platformă.
„Dacă pe tot parcursul anului trecut s-au alăturat Esteto Marketplace 93 de noi parteneri, care au listat 78.000 de produse, de la începutul lui 2021 peste 100 de parteneri noi, care au listat aproape 39.000 de produse, au ales platforma noastră marketplace. Ținta noastră este să încheiem anul cu 300 de noi parteneri în platformă”, spune Octavian Jomir, cofondator Esteto.ro.
Esteto.ro comercializează circa 500.000 de produse (produse cosmetice, naturiste, parfumuri, cărți, jucării, ceasuri, bijuterii, Home&Deco și Fashion) și integrează în marketplace-ul propriu oferte de la aproximativ 300 de parteneri activi.
Esteto.ro a fost fondat în 2013 de Octavian Jomir și de soția sa, Elena Jomir, magazinul online ajungând să fie recunoscut între cele mai importante business-uri online din România, cu prezență regională, în Bulgaria și Ungaria, înregistrând anul trecut o cifră de afaceri de 4,6 milioane de euro, în creștere cu 74% față de anul anterior.