Soluția de automatizare și centralizare a activităților de eCommerce easySales a încheiat procesul de finanțare cu obiectivul de a atrage 350.000 de euro, în mai puțin de 48 de ore, prin intermediul platformei de equity crowdfunding SeedBlink.
Suma a fost atrasă sub forma unui împrumut convertibil, iar 57 de investitori au participat la runda de finanțare.
„Suntem motivați de votul de încredere pe care investitorii l-au acordat proiectului nostru. Evaluarea noastră, planurile și strategia s-au dovedit nu doar corecte, ci și atractive, atât pentru investitorii români, cât și pentru cei din afara granițelor. Vom lucra în continuare, cu ambiție, la dezvoltarea unui proiect românesc, care crește prin know-how-ul și dedicația echipei, cu susținerea unui deja puternic grup de investitori”, a declarat Ciprian Cazacu, cofondator easySales.
7X Capital a fost investitor principal în noua rundă de finanțare, cu un pachet în valoare de 50.000 de euro. Cu excepția sa, cel mai mare investitor unic a subscris, în cadrul procesului de listare, suma de 35.000 de euro.
Tichetul minim pentru investiție a fost de 2.500 de Euro, iar doi dintre cei 57 de investitori reprezintă entități din afara granițelor României.
Din grupul de investitori confirmați fac parte investitori recurenți, cu istoric demonstrat în platforma Seedblink, utilizatori sau clienți deja existenți ai serviciilor easySales, dar și entități care s-au alăturat proiectului odată cu debutul campaniei de comunciare a listării.
Odată cu noua rundă de finanțare, compania se apropie de obiectivele anului 2024 – venituri lunare de peste 1.500.000 de euro, pentru o prezență internațională.
easySales, printre ai cărei 160 de clienți de la finele lui 2020 se număra și ING Netherlands, a încheiat anul trecut cu afaceri de aproximativ 150.000 de Euro. Țintele pentru anul în curs sunt de triplare a numărului de clienți, până la 500, dar și de atingere a veniturilor recurente anuale de peste 300.000 de euro.
Clienții din portofoliu au listat un număr de peste 3 milioane produse pe diferite platforme marketplace, au generat 596.000 facturi și 622.000 documente de livrare în mod automatizat și au tradus 119.000 documentații de produse.
Până în prezent, dezvoltarea easySales, fondată de Ciprian și Iulian Cazacu, a implicat investiții de aproximativ 350.000 de euro.
easySales este o platformă B2B și un start-up în creștere rapidă, lansat în aprilie 2019. Platforma a devenit populară prin serviciile cloud care conectează jucătorii din comerțul electronic cu toate sistemele externe, în doar câteva minute.
Beneficiile principale sunt: gestionarea centralizată a comenzilor din multiple canale, listarea rapidă a produselor pe multiple canale de vânzare, sincronizarea stocurilor în timp real, analiza dinamică a prețurilor și a vânzărilor.