Noul director general al casei de modă Hugo Boss, Daniel Grieder și-a fixat o țintă ambițioasă privind dublarea vânzărilor și îmbunătățirea marjelor de profit, transmite Reuters.
Sub conducerea lui Grieder, casa de modă germană vrea să își dubleze vânzările până la patru miliarde de euro, comparativ cu două miliarde de euro la cât a scăzut în 2020, și să readucă marja de profit operațional la 12% din vânzări până în 2025, același nivel la care a fost în 2019, înainte de pandemie, scrie Agerpres.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Elvețianul Daniel Grieder, fost director la Tommy Hilfiger, a subliniat că ambiția sa este să facă din Hugo Boss una dintre primele 100 de mărci globale prin cheltuirea a peste 100 de milioane de euro pentru marketing, începând de acum și până în 2025.
Atunci când Grieder era responsabil de Tommy Hilfiger, marca americană creștea mai rapid decât Hugo Boss, afișând vânzări de 6,9 miliarde dolari în 2020, cu mult peste rivalul german. Grieder a pus un accent deosebit de creșterea vânzărilor online la Tommy Hilfiger.
Hugo Boss, o firmă renumită pentru costumele sale pentru bărbați, vrea ca segmentul ecommerce să fie responsabil pentru 25-20% din vânzările sale în 2025, față de aproximativ 16% în prezent. De asemenea, firma germană vrea să modernizeze aproximativ 80% din magazinele sale, un program care va costa aproximativ 500 de milioane de euro până în 2025.
"Există o oportunitate uriașă pentru premium fashion", a precizat Daniel Grieder, adăugând că populația cu venituri mari ar urma să se dubleze în următorii ani. De asemenea, Grieder a vorbit de posibilitatea ca Hugo Boss să intre pe noi segmente de produse inclusiv make-up, articole confortabile, lenjerie, jeans și chiar băuturi.
CITEȘTE ȘI FOTO Tipografia Megapress își vinde terenul din sectorul 4 al capitalei. Ofertă de 16 milioane de euroDeși vânzările de articole casual continuă să accelereze, pe măsură ce munca de acasă permite o îmbrăcăminte mai relaxată, Hugo Boss susține că se vede și o revenire a vânzărilor de îmbrăcăminte formală astfel că vânzările Hugo Boss în Europa sunt la doar 4% sub nivelul înregistrat în 2019 iar în cele două Americi la 5% sub nivelul din 2019. În paralel, Hugo Boss a informat că 20% din rețeaua globală de magazine a companiei a rămas închisă în al doilea trimestru al acestui an, însă vânzările online au crescut cu 27%.