Producătorul polonez de articole de lux din piele Wittchen, cu fabrică în Italia și peste 100 de magazine în Europa, a deschis o reprezentanță în România, pentru vânzarea de încălțăminte și alte produse din piele, relevă date analizate de Profit.ro.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Compania este o afacere de familie, fondată în urmă cu aproape 30 de ani de Jedrzej Wittchen, care conduce business-ul împreună cu soția sa, Monika.
Urmărește-ne și pe Google News
Caracteristicile piețelor externe de interes pentru magazinele online din România, resursele umane în perioada post-pandemică, evoluția pieței forței de muncă în companiile implicate în comerțul electronic și multe alte teme vor fi prezentate la Conferința Profit.ro - DPD România Barometrul e-Commerce. Provocări în vremuri de criză.
Evenimentul, programat pentru 27 mai, la hotelul Marriott Bucharest Grand Hotel, va fi transmis în direct la PROFIT NEWS TV.
Detalii AICI
Sucursală deschisă acum în România, la București, este reprezentată chiar de Monika Wittchen.
CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV Bogdan Maioreanu, analist eToro: Anxietate pe piețe. Efectele inflației ridicate încep să se vadă
Produsele Wittchen - genți, serviete, bagaje de călătorie, îmbrăcăminte, pantofi și accesorii - sunt vândute în magazinele de specialitate și pe platforma proprie de vânzări online, ca și în rețeaua Lidl.
Cu sediul central și un centru logistic la Palmiry, în apropierea Varșoviei, compania este prezentă cu magazine atât în Polonia, cât și în Rusia, Ucraina și Belarus.
Wittchen are peste 400 de angajați și a raportat, în primele nouă luni ale anului trecut, o creștere a vânzărilor de aproape 30%, la 36,7 milioane de euro, în timp ce profitul net s-a plasat la 4,3 milioane euro.