Ana-Maria Duduleanu a preluat poziția de Head of Marketing pentru Nutricia România, divizia de alimentație specializată a companiei Danone, urmând a coordona brandurile Aptamil și Milupa, precum și proiectele educaționale pe care le oferă Nutricia în România.
Ana-Maria Duduleanu revine în România după o experiență de 5 ani în Paris, tot în cadrul Danone, unde a ocupat poziții de Marketing Manager pentru brandurile de apă ale companiei (Evian, Volvic, Badoit) pe piețele internaționale (Japonia, Rusia, Europa și LATAM).
Ana-Maria Duduleanu a lucrat și anterior în cariera sa în România, ca Senior Brand Manager pentru Aptamil, în 2010. În urma contribuției sale la dezvoltarea brandului Aptamil și a proiectului social SAMAS, în 2014, Ana-Maria s-a îndreptat către Evian Volvic International, unde a fost responsabilă de dezvoltarea strategiei de marketing la nivel internațional pentru brandurile evian, Volvic și Badoit și a gestionat echipe din mai multe țări.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Anca Romilă, care a coordonat anterior activitățile de marketing ale Nutricia, își continuă cariera profesională, preluând responsabilitatea brandului Nutrilon pentru Belgia și Olanda
Nutricia deține brandurile Milupa și Aptamil care fac parte din grupul Danone.